مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: امسال تعداد 9 هزار نفر از دانش آموز استان به مناطق عملیاتی غرب و سه هزار نفر نیز به مناطق یادمانی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۰۵۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی ظهر امروز در نشست شورای پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان گفت: طرح هجرت سه برنامه فرهنگی تربیتی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.


وی با بیان اینکه سالانه با همکاری بسیج سازندگی ، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس طرحی با عنوان هجرت سه در مدارس اجرا می شود؛ گفت: باید با معرفی عرصه و تمهید مقدمات لازم در فصل تابستان زمینه را برای اجرایی شدن این طرح فراهم شود .  

وی طرح هجرت سه را یکی از برنامه های ارزشمند تربیتی و فرهنگی برای دانش آموزان دانست و اظهار داشت: این طرح در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر آسیب شناسی اجرای طرح هجرت سه و کاهش عرصه ها تاکید کرد و اظهار داشت: امسال باید با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب، زمینه حضور دانش آموزان و اجرای فعالیت های با کیفیت در مدارس را فراهم آوریم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام 12 هزار دانش آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و یادمانهای دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور خبر داد و گفت: امسال تعداد 9 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب و سه هزار نفر نیز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

قربانی با بیان اینکه سهمیه شرکت دانش آموزان در اردوی راهیان نور نسبت به سال گذشته تغییر یافته است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم با آسیب شناسی و احصا مشکلات در طول دوره های گذشته،  این برنامه فرهنگی را با جدیت، در فضایی معنوی و به نحو مطلوب اجرا  شود. 
ارسال نظرات