خبرهای داغ:
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: هنر طراحی و نقاشی در نهاوند در بالاترین جایگاه ایستاده است.
کد خبر: ۸۸۷۵۰۲۹
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
هنر طراحی و نقاشی در نهاوند در بالاترین جایگاه ایستاده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محمود مصباح در آیین افتتاح نمایشگاه طراحی در نهاوند اظهار داشت: طراحی به دانش ایجاد یک طرح از تصویری ذهنی، خیالی و یا واقعی گفته می‌شود و ما امروز شاهد خلق آثاری در این نمایشگاه هستیم که نشان از خلاقیت، ایده، ذهنیت و هنر به تصویر کشیدن آنها دارد.

وی تصریح کرد: آنچه که امروز شاهد هستیم نوید آن را دارد که هنر طراحی و نقاشی در نهاوند در بالاترین جایگاه ایستاده است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خاطرنشان کرد: هنر طراحی و نقاشی در نهاوند نهادینه شده و این به دست نیامده جز با سال‌ها تلاش و همت پیشکسوتان و فعالان این عرصه که با خواست خداوند متعال تلاش‌های دلسوزان فرهنگ و هنر و به خصوص هنرهای تجسمی به ثمر نشسته و نمایشگاهی که ما امروز افتخار افتتاح آن را داریم نشان دهنده گوشه ای از این زحمات و همچنین نوید آینده ای بسیار روشن و افتخار آمیز برای نهاوند و هنر در نهاوند خواهد بود .

وی ادامه داد: آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با تکنیک سیاه قلم و مداد نقاشی به تعداد 50 اثر برگزیده در سبک‌های واقع گرایانه، رئالیسم و تعداد 10 طرح آموزشی و هنری از هنرمند خوش ذوق آقای «حسین زمانیان» است که در قطع 50*70 و 100*70 به نمایش گذاشته شده است .

مصباح افزود : این نمایشگاه از 28 خرداد ماه همه روزه از ساعت 9 الی 12 و 14 الی 19 در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی، واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان دانش، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان و هنردوستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات