مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان اولویتهای بسیج را کار فرهنگی، معرفتی، اخلاقی و تربیتی دانست و بیان کرد: روح کار فرهنگی، تربیت نیروی تراز انقلاب است و کار تربیتی یعنی فرهنگ جامعه به تعالی برسد.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۶۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در جمع اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: ما در عرصه سخت جنگ فرهنگی به سر می بریم و دیر هنگام است که رهبر انقلاب فرمان جهاد اکبر و کبیر را صادرکرده است.
 
وی اولویتهای بسیج را کار فرهنگی، معرفتی، اخلاقی و تربیتی دانست و بیان کرد: روح کار فرهنگی، تربیت نیروی تراز انقلاب است و کار تربیتی یعنی فرهنگ جامعه به تعالی برسد.
 
کیخا با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی برای پاسداری از اصول «نه شرقی نه غربی» متولد شد اظهار داشت: عده‌ای نمی‌خواهند قوانین بسیج دانشجویی را بدانند؛ تشکلی که حق دارد بدون نظر شورای نظارت برنامه برگزار کند.
 
وی افزود: بسیج دانشجویی باید برای جذب و مراحل بعد از آن برنامه داشته باشد، سازماندهی بخوبی صورت گیرد، نباید تشکیلات سبب ایجاد آسیب اخلاقی شود.
 
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره عطراگین کردن دانشگاهها به یاد شهدا گفت: شهدا را باید درست معرفی کرد همانطور که انقلاب نیز باید درست معرفی شود.
ارسال نظرات