به همت حوزه شهید چمران در قالب طرح به ارزش 216میلیون ریال؛
فرمانده حوزه شهید چمران سیس با اعلام این خبر گفت: این سبد غذایی در قالب طرح احسان شامل برنج، روغن، خرما، مرغ، ذولبیا و ماکارونی به ارزش 216میلیون ریال در راستای طرح احسان و نیکوکاری جمع آوری و در اختیار نیازمندان شهر سیس قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۳۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

حامد پیشرو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: احسان از احکام و آداب دینی و از رسومات پسندیده در فرهنگ دینی ما در راستای تلطیف روحیه نیازمندان و کمک به ارتقای سطح معیشتی آن هاست.

وی با بیان اینکه چنین کارهای پسندیده در نزد خداوند متعال از قداست و اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: ائمه معصومین(ع) بطور مخفیانه و در تاریکی شب این سنت حسنه را انجام می دادند و موجب شادی نیازمندان می شدند.

پیشرو خاطرنشان کرد: خوب است در راستای احسان و انفاق همه انسان‌ها دست به دست هم بدهند و رسانه‌ها نیز عواقب ترک کمک به نیازمندان را به مردم گوشزد کنند چراکه اگر ما به فقرا و نیازمندان جامعه توجه کنیم خدا هم در همه لحظه‌ها به زندگی ما توجه می‌کند.

فرمانده حوزه شهید چمران سیس این اقدام معنوی در سطح شهر سیسرا برای الگوسازی احسان و نیکوکاری مثبت ارزیابی و بیان کرد: امیدواریم با مساعدت و همیاری مردم فهیم و دلسوزو خیریندرد آشنای شبستر سنت حسنه احسان و نیکوکاری و کمک به مستمندان بیشتر از این هم گسترش یابد.

ارسال نظرات