خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اذعان کرد: امروز کسانی خواهان رافت اسلامی در قوه قضائیه هستند که دیروز خود را از یاد برده‌اند لذا قوه قضائیه باید آگاهانه‌تر در صحنه حضور یافته و ایفای نقش نماید.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۲۹
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج)استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در مرقد امام راحل اظهار کرد: اسلام ناب محمدی نقطه مقابل اسلام آمریکایی است که در کشورهایی چون عربستان حکمفرما است و قرآن را چاپ می‌کنند ولی از عمل کردن به آن خبری نیست.

وی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری مطرح نمودند برخی از افراد مدعی‌اند که کلام امام خمینی(ره) دیگر کهنه شده و نفوذ لازم را برای نسل جدید ندارد لذا در تلاش برای تحریف کلام و عمل امام(ره) در داخل و خاج از کشور هستند.

این مسئول با اشاره به انتخابات 29 اریبهشت ماه سال جاری مطرح کرد: حضور بیش از 40 میلیون از مردم با نظرات و احزاب گوناگون در پای صندوق‌های رای بیانگر اعتقاد آن‌ها به نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین تبیین کرد: توجه بیشتر همه مردم و به‌ویژه مسئولین و دولتمردان به اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و هم‌چنین اقدام و عمل از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری در مرقد بنیانگذار انقلاب بوده است.

حجت‌الاسلام مصطفایی نقش قوه قضائیه را در روند توسعه انقلاب بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: امروز قوه قضائیه یک نقطه کلیدی و حساس در جامعه است که باید براساس قانون تخلفات را پیگیری کند.

وی با بیان مثال‌هایی مختلف خاطرنشان کرد: امروز کسانی خواهان رافت اسلامی در قوه قضائیه هستند که دیروز خود را از یاد برده‌اند لذا قوه قضائیه باید آگاهانه‌تر در صحنه حضور یافته و ایفای نقش نماید.

این مسئول در قسمت پایانی این گفت و گو با اشاره به تاکیدات چهارساله مقام معظم رهبری در خصوص لزوم هوشیاری نسبت به تحریفات کلام و جایگاه امام(ره)، ابراز کرد: مردم و مسئولین باید هوشیار بوده و این انقلاب را به انقلاب اصلی صاحب‌الزمان(عج) متصل کنند.
1005/
ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها