فرمانده حوزه ولیعصر شهر کاکی با اشاره به اینکه در طول 39 سال انقلاب،امریکا بیشترین ضربه را به انقلاب اسلامی وارد کرده است گفت: امریکا دشمن است و نگاه متوهمانه به امریکا باید اصلاح شود.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۲۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، عبدالله اسکندری در نشست روشنگری بسیج فرهنگیان با اشاره به تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامی از آغاز انقلاب تا به امروز گفت : استکبار جهانی در ادوار مختلف و در محور های گوناگون به مواجهه با انقلاب اسلامی اقدام کرده است و این تقابل ناشی از افزایش قدرت نرم انقلاب اسلامی در منطقه است.
وی اسناد و موافقیت نامه های بین المللی را یکی دیگر از محورها دانست و تصریح کرد:  برجام و سند 2030 از اسناد مهمی هستند که باید در مواجهه با آنها هوشیاری واقدام انقلابی فراموش نشود.

اسکندری سند 2030 را مخل استقلال آموزشی و فرهنگی کشور دانست و گفت : سند 2030 از مظاهر نفوذ و شبخون فرهنگی دشمن در حمله به باورها و ارزش های اسلامی بود که با هوشیاری مقام معظم رهبری خنثی گردید.

وی حفظ روحیه انقلابی و عبرت گرفتن از وقایع انقلاب را لازمه حفظ استلال و تامین منابع ملی دانست و گفت در طول 39 سال انقلاب،امریکا بیشترین ضربه را به انقلاب اسلامی وارد کرده است و بخش عظیمی از این خسارت ها ناشی از اعتماد دولت ها به امریکا بوده است . بنابراین باید به خاطر داشته باشیم که امریکا دشمن است و نگاه متوهمانه به امریکا باید اصلاح شود .
ارسال نظرات