خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان:

سخن از انتخابی بودن ولایت گم کردن راه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان گفت: کسانی که بیشتر عمر خود را در سیاست گذرانده اند و پست و مقام آنها را شیفته خود کرده است بدون این که محتوای سخنان امام علی(ع) را متوجه باشند سخن از دموکراسی و انتخاباتی بودن ولایت میکنند.
کد خبر: ۸۸۷۴۸۹۹
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

حجت الاسلام رضا صادقی  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص آیات قرآن در زمینه ولایت و نصب الهی اظهار کرد:وقتی به قرآن کریم رجوع میکنیم می بینیم که آیات قرآن ولایت را از آن خداوند و رسول خدا و مومنینی می داند که خصوصیات خاصی را دار باشند از جمله آیه شریفه 55 سوره مائده که خداوند می فرمایند:*ولایت و رهبری و سرپرستی مردم فقط به دست چند نفر است  خدا ، رسول خدا و آنهایی که اقامه صلوه دارند و زکات پرداخت میکننددر حالی که در رکوع هستند.*

این مسئول در ادامه از اشتراکات شیعه و سنی در این آیه قرآن گفت: این آیه بنا به تصریح شیعه و سنی در خصوص امیر المومنین علی(ع) نازل شده است و در ابتدای آیه ولایت امیرالمونین از طرف خداوند معین گردیده است.

صادقی اضافه کرد: در سوره ای دیگر خداوند می فرمایند:از خداوند و از رسول خدا و اولی الامر اطلاعت کنید که پیامبر (ص) اولی الامر را این گونه معرفی میکند:انها 12 نفرند اول علی(ع) و آخرینش امام زمان(عج)، پس منصوب بودن ائمه از طرف بدیهی و متقن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان در ادامه این گفت وگو از برخی دولت مردان که چشم امید به کدخدا بسته اند انتقاد کرده و ابراز کرد: حال آن کسانی که بیشتر عمر خود را در سیاست گذرانده اند و پست و مقام آنها را شیفته خود کرده است بدون این که محتوای سخنان امام علی(ع) را متوجه باشند سخن از دموکراسی و انتخاباتی بودن ولایت میکنند.

وی تبیین کرد: این نشات گرفته از خوی تکبر و نمرودی است که با رای لرزان بر مسند ریاست نشسته اند و موضع گیری مخالفت با ولایت فقیه است .

حجت الاسلام صادقی در پایان تاکید کرد: این را بدانند تا زمانی که خون در رگهای ما است چنین تفکراتی و کسانی که این شبهات را مطرح می کنند به زباله دان تاریخ خواهند رفت.

7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها