در راستای احیای معروفات در جامعه، نمایشگاهی با عنوان "ماهی مرده نباش" در اردکان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۸۰۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین، نمایشگاه "ماهی مرده نباش" در محل مصلی اردکانافتتاح شد.

دبير ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان ضمن اعلام این خبرهدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج موضوع حجاب عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه طرحی برای مقابله با چهارشنبه های سفید است که موضوع نفوذ فرهنگی دشمنو معروفات و منکرات را به نمايش می گذارد.

حجت الاسلام کوثری گفت: این نمایشگاه به صورت غیر مستقیم به موضوع حجاب و امربه معروف و نهی از منکر را در خانواده ها یادآوری می کند.

وی با اشاره به بخش های مختلف نمایشگاه "ماهی مرده نباش" اظهار داشت: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه وارد آزادراه بهشت شده و با معروفات آشنا می شوند و بعد وارد منطقه ای از بهشت شده که گوشه ای از حال و هوای جبهه و جنگ را به نمایش گذاشته و در قسمت بازگشت آن وارد رودخانه ای شده که این رودخانه به صورت نمادین منکرات و معروفات را نشان داده که ماهی هایی که خلاف جهت آب حرکت کرده به سمت سرچشمه می روند و آنهایی که همسو با جریان آب حرکت می کنند به هلاکت و گمراهی می رسند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان تصریح کرد: پیام نمایشگاه این است که هر جريانی تو را به سوی خود نکشاند.

وی گفت: این نمایشگاه به همت ستاد امربه معروف و نهی از منکر و با همکاری ستاد نمازجمعه، سازمان تبلیغات، بسیج، شورای اسلامی شهر، هیئت رزمندگان اسلامو با حمایت امام جمعه محترم شهرستان برپا شده است.

حجت الاسلام کوثری اظهار داشت: این نمایشگاه تا جمعه دوم تیرماه 96برای بازدید عموم بویژه خانواده های محترم در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان اردکان برپا می باشد.


ارسال نظرات