صفت رذیله نفاق امیر مومنان را به شهادت رساند، قاتل امام علی (ع) کافر و مشرک نبود بلکه مسلمان منافق بود، کسی که جام زهر به امام حسن (ع) خوراند منافق بود، کسانی که امام حسین (ع) را فجیعانه به شهادت رساندند مسلمان نماهای منافق بودند، نه کفار و مشرک.
کد خبر: ۸۸۷۴۶۵۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،کلاس اخلاق به مناسبت بیست و دومین روز از ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه چالوس  برگزار شد.
در این کلاس معنوی که سرهنگ علیرضا محمدی جانشین فرمانده سپاه و پایوران ناحیه حضور داشتند حجت الاسلام سید میثم نبوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه چالوس به عنوان سخنران کلاس اخلاق مطالبی در خصوص اهمیت ماه مبارک رمضان و از بین بردن صفات رذیله و ناپسند در خود به خصوص از بین بردن صفت رذیله نفاق مطالبی بیان کرد.
وی در بخشی از سخنان خود گفت: صفت رذیله نفاق بود که امیر مومنان را به شهادت رساند قاتل امام علی (ع) کافر و مشرک نبود بلکه مسلمان منافق بود کسی که جام زهر به امام حسن (ع) خوراند منافق بود. کسی یا کسانی که امام حسین (ع) را آنگونه فجیعانه به شهادت رساندند مسلمان نماهای منافق بودند نه کفار و مشرک که اگر این صفات رذیله را در خود سرکوب نکنیم شاید ما نیز دچار چنین خطاهایی بشویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها