خبرهای داغ:

شب قدر داغ اهوازی‌ها با چاشنی بی‌برقی

برخی مناطق کلانشهر اهواز به دلیل آنچه که افزایش بار مصرف عنوان شده تا لحظه مخابره خبر (نزدیکی سحر) در خاموشی فرو رفته‌اند و مردم این کلانشهر در گرمای 50 درجه و بدون امکان استفاده از سیستم سرمایشی مشغول شب‌زنده‌داری هستند.
کد خبر: ۸۸۷۴۶۴۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۴

 از عصر روز شنبه تا لحظه مخابره خبر بامداد روز یکشنبه و تاساعاتی مانده به وقت سحر 14 منطقه اهواز در خاموشی بسر می‌برند و مردم به ویژه کودکان و سالخوردگان در وضعیت تاسف‌انگیزی در دمای بالای 50 درجه اهواز در انتظار جریان یافتن برق هستند.

بنا به این گزارش مردم  از عدم پاسخگویی واحد حوادث برق و عدم اطلاع‌رسانی درست مسؤولان برق در خصوص علت و زمان دقیق رفع مشکل قطعی برق انتقاد کردند.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز پیش از این اعلام کرده بود که  به علت افزایش بار شبکه برق در اثر عدم رعایت الگوی مصرف برق، سرکابل اصلی ایستگاه تغذیه کننده برق مناطق هزار دستگاه باهنر، فولادشهر،کوی ستایش و ایثار اهواز دچار اشکال شده و در حال حاضر بی برق شده‌اند البته تکنسین‌های برق منطقه‌ای در حال اصلاح آن هستند.

در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان شده است: طبق آخرین اطلاع از دیسپاچینگ مرکز، این عملیات در حدود یک ساعت زمان نیاز دارد.  توصیه ما به تمام شهروندان و روزه داران در ماه ضیافت الهی، جلوگیری از اسراف و صرفه جویی در مصرف برق در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف است.

اما با وجود وعده یکساعته برای وصل شدن برق هنوز این مشکل رفع نشده و مردم مناطق مختلف اهواز جمله سپیدار، نبوت، صداقت و معلمدر تاریکی و در گرمای 50 درجه و بدون امکان استفاده از سیستم سرمایشی مشغول شب‌زنده‌داری هستند.

خبرهای تکمیلی متعاقبا مخابره می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها