اردوی زیارتی مشهد مقدس برای ۱۸۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۴۶۱۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکیخبر خوش برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان استان با تشریح عملکرد خوابگاه ها در این دانشگاه گفت:
در هفته خوابگاه ها از ۳۱ اردیبهشت به مدت یک هفته برنامه های شاد و متنوعی در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.
جمشید محمدی از برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس خبر داد و افزود: اردوی زیارتی مشهد مقدس به همت شورای فرهنگی دانشگاه تصویب و در آینده ای نزدیک، روند اجرایی خود را انجام داده و بالغ بر 180 نفر به مشهد مقدس اعزام می شوند. 
 محمدی بازدید رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولان معاونت فرهنگی از خوابگاه های دانشجویی را از برنامه های اجرایی در هفته خوابگاه ها برشمرد و ادامه داد: مسئولان در این بازدید تهیه ۱۲ دستگاه ماکروفر و ۱۲ دستگاه لباس شویی برای رفاه دانشجویان را تصویب کردند.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری اردوی تفریحی آبشار مارگون، اردوی زیارتی جمکران، برنامه های ورزشی از جمله فوتسال برای دانشجویان پسر، بدمینتون، دارت و تیراندازی برای دانشجویان دختر، مسابقه فوتبال کامپیوتری PES در خوابگاه های پسرانه، برگزاری جشن بزرگ هفته خوابگاه ها، انتخاب و تجلیل از ۴همتیار نمونه، شهردار، راننده، آشپز و اتاق نمونه را از دیگر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی استان در هفته خوابگاه ها عنوان کرد.
دکتر محمدی ادامه داد: همچنین به منظور ترویج فرهنگ مصرف غذاهای سالم و ایجاد رقابت سالم در بین دانشجویان، جشنواره بزرگ آشپزی به مناسبت هفته خوابگاه ها در سلف سرویس دانشجویی برگزار که در این جشنواره به ۳ نفر از برگزیده ها جوایزی اهدا شد.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: نشست های آموزشی با عناوین تفاوت های روانشناختی زنان و مردان، آیا تو گمشده ام هستی؟، چگونه انگیزه خود را افزایش دهم و همچنین نشست مشاوره و مهارت تحصیلی از جمله برنامه های آگاهی بخشی به دانشجویان در این هفته بود.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان، پیگیری رفع مشکلات تاسیساتی خوابگاه ها از جمله سیستم موتورخانه، سیستم فاضلاب و انشعابات آب و برق را از برنامه های در دست اجرای این معاونت در سال جاری عنوان کرد.
ارسال نظرات