امام‌جمعه بخش خضرآباد با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و سالروز فرمان امام راحل (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی در سال 58 گفت: سنگر سازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای به انقلاب و نظام داشته‌اند.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۷۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرنگاربسیج اشکذر از خضرآباد، همزمان با سالروز شهادت اولین امام و پیشوای مسلمانان حضرت علی (ع) نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجد جامع خضرآباد و با حضور قشرهای مختلف مردم به امامت حجت‌الاسلام غالبی خطیب جمعه بخش خضرآباد اقامه شد.

امام‌جمعه بخش خضرآباد با تسلیت شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و بیان فضایل و مناقب آن امام همام پرداخت.

حجت‌الاسلام غالبی با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، گفت: ملت بزرگ ایران با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین شده و زمینه نابودی اسراییل غاصب را فراهم می‌آورند.

امام‌جمعه بخش خضرآباد با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و سالروز فرمان امام راحل (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی در سال ۵۸ گفت: سنگر سازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای به انقلاب و نظام داشته‌اند و پس‌ازآن نیز در روستاها و خدمت‌رسانی به روستاییان و کشاورزان نقش موثری دارند.

خطیب جمعه بخش خضرآباد با گرامیداشت ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید مصطفی چمران در سال ۱۳۶۰ در منطقه دهلاویه گفت: شهید چمران چریکی فداکار و جنگنده‌ای دلاور بود که پس از ۲۳ سال دوری از وطن و مبارزه با رژیم ستم‌شاهی پهلوی با پیروزی انقلاب اسلامی به ایران برگشت و با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسید.

ارسال نظرات