امام جمعه موقت در خطبه های نماز جمعه این هفته مهریز گفت: روز سی و یکم خردادماه روزی بود که مجلس شورای اسلامی طرح عدم کفایت سیاسی بنی صدر خائن را تصویب کرد.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۵۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان یزد افزود: خواهران و برادران مومن و نمازگزار برای اینکه انقلاب و نظام اسلامی محفوظ و مصون بماند به بیانات بزرگان دین و دلسوزان نظام توجه کنید.

شیخ اصغر زارع خاطرنشان کرد: گاهی این بزرگواران گرا می دهند و نشانه های ایمان و کفر و صداقت و خیانت را بازگو می کنند. باید سوگیری ها را متوجه شده و وارد میدان شوید.

وی ادامه داد: در زمان بنی صدر، حسن حبیبی نیز کاندید بود. افراد متشرع و متدین و دیندار اما بی بصیرت در آن زمان به روشنگری های علما و مراجع توجهی نکرده و به بنی صدر رای دادند؛ اما به زودی آن روی نفاق بنی صدر برای همگان افشا شد و چهره تزویر و پر از ریای او به مردم ثابت شد.

زارع افزود: از جمله خطاهای غیرقابل بخشش بنی صدر که منجر به برکناری او شد، مخالفت با بیانات ولایت فقیه، خیانت وی به کشور و همدستی با منافقین بود و در آخر نیز فرار مفتضحانه او از کشور بود که مهر تاییدی بر تمام خیانت های او زد.

امام جمعه موقت مهریز تاکید کرد: مردم با ایمان و مومن مهریز مراقب و هوشیار باشید! بعضی ها می گویند انتخاب بنی صدر خائن به دلیل نو پا بودن انقلاب و بی تجربگی مردم بود؛ اما اکنون که 4 دهه از انقلاب می گذرد بالتبع باید بصیرت سیاسی داشته باشیم و فریب ظواهر امور را نخوریم و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی که یادگار امام خمینی (ره) و ثمره خون هزاران شهید است باشیم.

وی افزود: روشنگری های امام خمینی (ره) در وصیت نامه سیاسی الهی، همواره باید آویزه گوش ما باشد که فرمود: من بین شما باشم یا نباشم، نگذارید انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیافتد .

زارع شهادت جانسوز اولین مظلوم تاریخ، حضرت علی (ع) را تسلیت گفت و با تشریح آیه شریفه «انما ولیکم الله و رسوله و الذین آمنو و الذین یقیمون الصلوة و یوتون الزکوة و هم راکعون» که آیه ولایت نامگذاری شده است به توصیف شخصیت والای امیر مومنان حضرت علی (ع) پرداخت و ادامه داد: در تمام روایات و کتابهای تاریخی و دینی نمونه ای مانند داستان انفاق انگشتری و خاتم بخشی امیرالمومنین (ع) که قرآن روایت می کند نداریم و قطعاً این آیه در شأن امیرالمؤمنین(ع) نازل شده است. در این آیه خداوند به صراحت می گوید سرپرست و ولی شما بعد از خداوند و رسول او، حضرت علی (ع) است و حکمت خداوند ایجاب می کند برای اهل ایمان راهبر و راهنمایی انتخاب کند تا دچار گمراهی نشوند.

وی با گرامی داشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس گفت: روز قدس که از ابداعات به حق امام خمینی (ره) است روز حمایت از ملت مسلمان و مظلوم فلسطین و روز مقابله با جهانخواران نژاد پرست صهیونیست است.

رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان یزد با اشاره به خباثت صهیونیست ها و مواضع ضد حقوق بشر آنها خاطرنشان کرد: بزرگان آنها می گویند غیریهودیان، سگ و خوکند و خانه های آنها به منزله طویله است و این موضع گیری های صهیونیست ها نشان می دهد که نه تنها برای بشریت ارزشی قائل نیستند که غیر یهودیان را حیوان به شمار می آورند.

وی درخصوص فضائل خاص و بیشمار شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان عنوان کرد: شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان شب ارزشمندی است و اگر از دو شب قدر گذشته استفاده کافی را نبرده اید، شب بیست و سوم را دریابید که مشهور است احتمال شب قدر بودن این شب زیاد است.

زارع با اشاره به روز جهانی بیابان زدایی و هفته جهادکشاورزی بر لزوم توجه به کشاورزی و مسئله کمبود آب تاکید کرد و گفت: خداوند در قرآن می فرماید ما حیات هر چیز زنده ای را در آب قرار دادیم. صرفه جویی در مصرف آب به ویژه در استان کویری یزد باید مورد توجه جدی مردم و مسئولین قرار بگیرد.

ارسال نظرات