به منظور بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری؛فرمانده ناحیه روح الله یزد در جمع خانواده های ناحیه اقدام به تبیین فرمایشات معظم له نمود.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۵۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سرهنگ زارع کمالی در این جلسه گفت:بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری آن چیزی که اسلام را به پیروزی رساند اسلام ناب محمدی(ص) ،نفی اسلام آمریکایی،اعتماد به وعده های الهی و بی توجهی به قدرتهای مستکبر بود.

یکی از ویژگیهای حضرت امام (ره) این بود که از آحاد مردم استفاده می کرد و از مستضعفین حمایت می کرد.آیا امروز دولتمردان ما مخالف خوی کاخ نشینی هستند یا نه؟متأسفانه بعضی از اشخاص برای کوبیدن یک کاندیدایی دهه شصت را زیر سؤال بردند و ارزشهای انقلاب را نادیده گرفتند ولی مقام معظم رهبری در صحبتهایشان صراحتاً از این ارزشها دفاع کردند .

زارع کمالی در ادامه افزود:در خصوص حمله تروریستی تهران؛حضرت آقا فرمودند اینها ترقه بازی است کما اینکه حضرت امام(ره)در جریان حملات تروریستی اوایل انقلاب فرموده بودند که اینها ترقه بازی است و قرار نیست در اراده ملت ایران خللی وارد شود و یا وقتی که صدام خرمشهر را به اشغال خودش درآورده بود ایشان گفتند:دیوانه ای آمده و سنگی را انداخته بروید بیرونش کنید.نباید در برابر اینگونه حوادث ضعف نشان داد تا روحیه مردم ضعیف شود.

ارسال نظرات