برابر قرارداد نهایی که با پیمان کار منعقد شده است قرار است کارهای تکمیل پروژه حداکثر ظرف دو ماه انجام شود که از این دو ماه حدود یک ماه آن سپری شده است.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۴۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان با بیان اینکه برابر آخرین صورت وضعیت هایی که پیمانکار داده، حدود 40 میلیارد تومان برای اجرای پل سیدالشهداء(ع) هزینه شده است، گفت: این هزینه به غیر از هزینه های مربوط به تملکات پروژه است.

حبیب الله یگانه با اشاره به آخرین وضعیت عملیات اجرایی پل سیدالشهداء(ع) خیام، افزود: پل سیدالشهداء(ع) هم اکنون در آخرین مراحل اجرایی خود است و فقط اجرای کابل ها و قسمتی ازعملیات نازک کاری این پل باقی مانده است.

وی اظهار داشت: برابر قرارداد نهایی که با پیمان کار منعقد شده است قرار است کارهای تکمیل پروژه حداکثر ظرف دو ماه انجام شود که از این دو ماه حدود یک ماه آن سپری شده است.

شهردار زنجان گفت:بر اساس بازدیدی که در روز های گذشته از این پل داشتم مقدمات کار برای اجرای کابل ها الان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: کارگران در حال تنظیم نئوپرن ها برای برای کشش کابل ها هستند و امیدواریم عملیات کابل کشی ظرف مدت یک ماه به پایان برسد.

یگانه گفت: بعد از نصب کابل ها بحث حفاظ و نرده و آسفالت نهایی باقی می ماند که آسفالت نهایی این پروژه توسط شهرداری انجام خواهد شد.

شهردار زنجان در خصوص زمان دقیق افتتاح این پروژه گفت: فکر می کنم کارهای اجرایی ظرف مدت یک ماه الی 45 روز به اتمام برسد منتهی باید مناسبت خاصی برای افتتاح پیدا شود.

وی ادامه داد: امیداریم حداکثر ظرف 45 روز الی دو ماه کل عملیات اجرایی به اتمام برسد.

وی در ادامه با اشاره به هزیه های این پل، تصریح کرد: برابر آخرین صورت وضعیت هایی که پیمانکار داده، چیزی حدود 40 میلیارد تومان برای اجرای این پل هزینه شده است که این هزینه به غیر از هزینه های مربوط به تملکات پروژه است.

گفتنی است اجرای پل سید الشهداء(ع) خیام از سال 89 در سه فاز اجرایی شده است که آخرین فاز این پل که شامل بخش روگذر است، قرار بود تا آذر ماه 95 به پایان رسیده و شهروندان شاهد بهره برداری از این پل باشند. اما در نهایت این پل در موعد مقرر افتتاح نشد و تقریبا به دو ماه آینده موکول شده است و پیش بینی می شود این پل در مرداد ماه سال 1396 افتتاح شود.

ارسال نظرات