همزمان با آغاز هفته اطعام واکرام ایتام، بازارچه خیریه جشن رمضان در ابهر با هدف فروش محصولات مددجویان کمیته امداد راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۲۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکمیته امداد شهرستان ابهر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در شهرستان ابهر در حوزه اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت از راه‌اندازی بازارچه خیریه جشن رمضان در محل پارک پردیس ابهر خبر داد.

محسن داودی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد در ارائه خدمات به جامعه هدف توانمندسازی آنها است، گفت: یکی از شاخص های مهم در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ایجاد زمینه اشتغال واستقلال اقتصادی جامعه هدف است .

وی به جامعه مددجویی تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: تعداد دو هزار و 750 خانوار با جمعیت چهار هزار و 564 نفر از خدمات کمیته امداد در بخش های مختلف به صورت مستمر بهره مند هستند .

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر به خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دراین شهرستان در حوزه اشتغال در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: مبلغ 37میلیارد و 826 میلیون ریال برای ایجاد 317 طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابهر در سال گذشته پرداخت شده است .

وی یکی از مهم ترین مولفه های اثربخش در ایجاد اشتغال برای مددجویان را ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی عنوان کرد و گفت : تعداد 980 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امداد در سال گذشته از خدمات ارائه شده در بخش آموزش فنی‌وحرفه‌ای و مهارت آموزی بهره مند شده اند.

داودی از افتتاح بازارچه خیریه رمضان در قالب جشن رمضان در محل پارک پردیس شهر ابهرخبر داد و افزود: این بازارچه خیریه به مدت 10 شب دایر بوده و 14 غرفه در این بازارچه در نظر گرفته شده که 13 غرفه برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان و یک غرفه نیز با هدف حامی‌یابی برای طرح های اکرام و محسنین و ترویج اقدامات مشارکتی کمیته امداد، دایر شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه یکی از مهم ترین اهداف ایجاد بازارچه رمضان زمینه سازی برای افزایش مشارکت مردم در برنامه های این نهاد است ، گفت : تعداد یک هزار و 850حامی در قالب طرح‌های اکرام و محسنین کمیته امداد شهرستان همکاری دارندو امیدواریم با مشارکت خیران در این طرح ها به ویژه شب های قدر زمینه ارائه خدمات اثربخش تر به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد فراهم شود .

گفتنی است، بازارچه خیریه جشن رمضان در ابهر به مدت 10 شب دایر بوده و 14 غرفه در این بازارچه در نظر گرفته شده که 13 غرفه برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان و یک غرفه نیز با هدف حامی‌یابی برای طرح های اکرام و محسنین و ترویج اقدامات مشارکتی کمیته امداد، دایر شده است.

ارسال نظرات