عضو فعال بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما:

مرزهای امن ما تا نزدیک فلسطین ادامه پیدا می کند/مرز جنگ فرهنگی امروز به خانه های ما رسیده است

عضو فعال بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما گفت: مرزهای امن ما تا نزدیک فلسطین اشغالی ادامه پیدا میکند. در عرصه نظامی اجازه تجاوز و تعدی به هیچ یک از دشمنان این ملت داده نشده اما متاسفانه باید اعتراف کنیم که مرزهای جنگ فرهنگی امروز به کوچه و بازارها و حتی خانه های ما رسیده است.
کد خبر: ۸۸۷۴۴۹۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، مهیار تقوی در نماز جمعه این هفته اسلامشهر با بیان این مطلب افزود:  اما خلا موجود در عرصه فرهنگی چیست؟ با نگاهی به گذشته میتوان دریافت که به ثمر رسیدن و پیروزی انقلاب اسلامی نه حاصل جنگ های چریکی و نه حاصل یک انقلاب اقتصادی بود. بلکه آگاهی بخشی و یک خواست عمومی برگرفته از فرهنگ اصیل اسلام ناب بود که توسط امام راحل عطیم الشان حضرت امام خمینی ره هدایت شد و حضور و مبارزات مردمی انقلاب را به سرانجام رساند. پس از پیروزی انقلاب هم در عرصه دفاعی رمز موفقیت ما در طول ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن حضور یکپارچه و متحد مردم و مسؤولان و حمایت های ایثارگرانه مردم فداکار و اتکال به کلمه الله بوده است. همانطور که پیروزی انقلاب ما با حضور و تلاش مردم صورت گرفت تداوم و توفیق آن هم با حضور مردم امضا خواهد شد.

عضو فعال بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما تاکید کرد: اگر به هر دلیلی تا امروز دل خوش به نهادها و بودجه های فرهنگی ارگان ها بودیم باید بدانیم که با این فرمان رهبری معظم انقلاب حجت بر همه ما تمام شده و باید مبارزه فکری و فرهنگی را در تمام شئون بر خود واجب و فرض بدانیم. 

به عنوان آخرین نکته آنچه از بیانات معظم له بر می آید برای اجرای فرمان آتش به اختیار، امروز ، کسب فهم و معرفت عمیق دینی برای آگاهی و توانایی مقابله با فتنه ها و شبهات پیش آمده از ضروریات هر سرباز این جبهه است. گسترش ارتباطات شخصی با اطرافیان خصوصا جوانان ، حضور فعال در اجتماع ، تبیین مسائل اساسی و تشریح مبانی خط امام و اسلام ناب در قالبهای گوناگون ، گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی که میتواند در قالب همین گسترش افطاری ساده یا افزایش صله رحم دستگیری اطرافیان و.‌.. باشد ، آگاهی بخشی نسبت به جریانات و تبیین دقیق موقعیت کنونی جمهوری اسلامی و ارائه تحلیل درست نسبت به اقدامات و تحرکات و پیامهای مختلف پمپاژ شده به جامعه بخشی از وظایف حیاتی امت حزب الله است.

وی ادامه داد: آنچه قابل ذکر بود بارها توسط کشتیبان این انقلاب گوشزد شده است. حال ماهستیم و فرمان آتش به اختیار فرمانده. ما میگویم تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم . این شایسته کشور شیعه ما نیست که در ایام شهادت امیرمومنان علی ع از برخی تریبون ها تحلیل های خلاف واقع و انحرافات عجیب در تحلیل صدر اسلام و وقایع پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام ص به گوش برسد و هیچ واکنش نخبگانی در خوری شاهد نباشیم و هیچ حساسیتی هم برانگیخته نشود.
ارسال نظرات