خبرهای داغ:
برای شرکت در جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌ها؛

خبرنگاران قزوینی تا 16 تیر ماه فرصت دارند

خبرنگاران استان قزوین برای شرکت در سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ی ایثار و شهادت تا 16 تیر ماه سال جاری فرصت دارند.
کد خبر: ۸۸۷۴۴۳۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف تقویت روند هم‌اندیشی، همدلی و همکاری فعالان رسانه‌ای و بنیاد در عرصه‌های مشترک و وظایف متقابل و تبادل تجربیات و تلاش مشترک برای رفع موانع، توسعه همکاری و تقویت تعاملات دو سویه مثبت و مؤثر، سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ی ایثار و شهادت را برگزار می‌کند.
معرفی و تقدیر از موفق‌ترین فعالان رسانه‌ای حوزه ایثار و شهادت و  شناسایی، معرفی و الگوسازی از بهترین مصادیق فعالیت خلاق، مبتکرانه، موفق، پرمخاطب، پرمحتوا، جذاب و ماندگار در عرصه فعالیت‌های رسانه‌ای مرتبط با ایثار و شهادت از دیگر اهداف این جشنواره می‌باشد.
سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ی ایثار و شهادت در سطح مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری و  صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.
با توجه به تعداد روزنامه‌نگاران فعالی که در سطح استان قزوین وجود دارد، حضور فعالانه‌ی خبرنگاران عرصه‌ی ایثار و شهادت در سومین جشنواره یاد شده نقش اساسی در نمایش جایگاه روزنامه‌نگاران در سطح کشور را داراست.
خبرنگاران حوزه‌ی ایثار و شهادت که طی سال 95 در رسانه‌های مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، رادیو و تلویزیون فعال بودند می‌توانند آثار خبری، گزارش و گفتگوی خود را به جشنواره ارسال نمایند.
همچنین خبرنگاران می‌توانند آثار مقاله و عکس که در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، فیلم در خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و تلویزیون و چند رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری؛ انتشار یافته‌اند را به جشنواره یاد شده ارسال کنند.
شرکت فعال خبرنگاران در این جشنواره می‌تواند بیانگر حضور ارزشمند و جدی روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای استان قزوین در سطح ملی باشد، لذا خبرنگاران استان با ارایه‌ی آثار خود در حوزه‌ی ایثار و شهادت به صورت جدی در جشنواره شرکت نمایند.
خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شرکت کننده در جشنواره فقط می‌توانند در یکی از بخش‌های گستره‌ی استانی یا سراسری، در 2 بخش از 7 بخش خبر، گزارش، مقاله، گفتگو، عکس، فیلم و چند رسانه‌ای شرکت کنند و برای هر بخش فقط 2 اثر از آثار خود را ارسال نمایند، لذا در مجموع 4 اثر که احتمال بیشتری برای کسب امتیاز دارد ارسال شود.
شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند تا 16 تیر ماه سال جاری از طریق آدرسjashnvareh.hayat.ir  آثار خود را ارسال نمایند

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها