خبرگزاری بسیج: مشاور شهردار منطقه 20 در اموربانوان از توزیع هزار بسته حمایتی ویژه بانوان سرپرست خانوار و شاغلین مراکز مهارت آموزی کوثر در این منطقه خبرداد.
کد خبر: ۸۸۷۴۴۱۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 معصومه پورنظری با بیان این مطلب گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، هزار سبد کالا ویژه بانوان سرپرست خانوار این منطقه با هدف رسیدگی و کمک به وضعیت معیشتی این خانواده ها و شاغلین مراکز مهارت آموزی کوثر توزیع شده است.

پورنظری ادامه داد: برپایی ضیافت افطاری و توزیع غذای گرم در بین خانواده های کم برخوردار از دیگر فعالیت هایی است که در ماه مبارک رمضان ویژه بانوان سرپرست خانوار انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و استقلال این خانواده ها از اولویت های مدیریت شهری است، افزود: در حال حاضر 12 مرکز مهارت آموزی و اشتغال کوثر با هدف اشتغال زایی برای بانوان سرپرست خانوار در منطقه 20 فعال است.

مشاور شهردار منطقه 20 در امور بانوان یادآور شد: برپایی ویژه برنامه های فرهنگی و آموزشی و حمایت های تحصیلی فرزندان این بانوان از دیگر اقداماتی است که در دستورکار قرار دارد و به صورت مستمر در مناسبت های مختلف انجام می شود.

 

ارسال نظرات