یادداشت؛

فرمان آتش به اختیار در برابر ولنگاری فرهنگی صادر شده است

خبرگزاری بسیج: فرمان آتش به اختیار در برابر ولنگاری فرهنگی برای آحاد ملت انقلابی و ولایی صادر شده است، آتش به اختیار برای حفظ و ارتقای فرهنگی ایرانی اسلامی است که باید هنرمندانه در برابر هجوم ناجوانمردانه دشمن ایستادگی کرد.
کد خبر: ۸۸۷۴۳۷۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین عبدالله پور، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک، در یادداشتی اعلام کرد: برای تبیین بیانات رهبری باید دید آتش به اختیار برای چه کسی است؟ روشن است آنجایی که ولایت فقیه همه را از شبیخون، تهاجم و ناتوی فرهنگی دشمن آگاه نموده و هشدار داده بودند.

متأسفانه متولیان امر گوشزدهای رهبری را جدی نگرفتند تا جایی که امروز فرمان آتش به اختیار در برابر ولنگاری و لاابالی فرهنگی برای آحاد ملت انقلابی و ولایی صادر شد.

آتش به اختیار برای کسی است که به همه زوایای فرهنگ ایرانی اسلامی آشنایی داشته و دل به فرهنگ غنی اش دارد، این فرمان مربوط به کسی است که به استقلال فرهنگی ایرانی اسلامی می اندیشد، فرقی ندارد که در کجای این مرز و بوم زندگی می کند.

آتش به اختیار برای صدور گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جهانی است

رصد فرهنگی دشمن و فراهم نمودن پادزهر آن محصول فرهنگی بیگانه برای افسر گوش به فرمان مهم است، آتش به اختیار مانند برگزاری یادواره های شهدا، زنده نگهداشتن یاد و خاطرات شهدا، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت های علمی دانشمندان هسته ای و تلاش مجاهدان مدافعین حرم در بیرون مرزهای جغرافیایی برای حفظ و ارتقای فرهنگی ایرانی اسلامی است.

آتش به اختیار یعنی هر جا آسیب و ضربه فرهنگی دشمن متوجه ما شد، با تلاش و ایثار و از خودگذشتگی و خستگی ناپذیری جلوی آن نفوذ را بگیریم، آتش به اختیار یعنی هر جا با هر شکل و قیافه ای هجوم فرهنگی دشمن مشاهده شد با گروهی که در اختیار است؛ هنرمندانه در برابر آن هجوم ناجوانمردانه ایستادگی و پایداری شود و خود را مکلف و مسؤول دانسته تا احساسات مرده بیدار و هوشیارشوند.

آتش به اختیار برای غلبه گفتمان انقلاب اسلامی در سطح کشور و صدور آن در سطح جهانی است، مهم در این موضوع شناخت گفتمان انقلاب اسلامی ایران است که بر گرفته از سخنان، وصایا و سیره عملی حضرت امام(ره) و تبیین این گفتمان توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

نتیجه این دستور منجر به تأمین سعادت دنیا و آخرت خواهد شد، "ربنا اتنا فى الدنيا حسنه و فى الاخره حسنه" دعای همه موحدان است، تحقق چنین خواسته ای از خداوند مستلزم تلاش و کوشش مجاهدان در سطح عموم نیروهای انقلابی، متعهد و جهادگر است.

به امید رسیدن به چنین جامعه ای الهی از خداوند توفیق شناخت و بصیرت دینی و بینش عمیق اسلامی را خواستاریم.

 و من الله التوفیق و علیه التکلان

حسین عبدالله پور
ارسال نظرات