خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند:

راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از استکبار و صهیونیسم است

فرماندار شهرستان نهاوندبا بیان اینکه مردم در روز قدس راهپیمایی کرده و از استکبار جهانی و صهیونیسم اعلام انزجار می‌کنند، گفت: امروزه بیش از ۸۰ کشور اسلامی و غیر اسلامی در این روز راهپیمایی روز قدس برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۷۴۳۰۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از استکبار جهانی و صهیونیسم است
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند صبح امروز در ستاد هماهنگی روز جهانی قدس که در فرمانداری شهرستان نهاوند و با حضورمسئولین شهرستانی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت علی (ع) اظهار داشت: روز قدس به عنوان روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان بوده و اختصاص به قدس و فلسطین ندارد و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

وی افزود: پس از پیروزى انقلاب اسلامى، در دنیا اتفاقاتی رخ داد که از چشم تیزبین امام خمینی(ره) دور نماند و روزى را براى نجات قدس از چنگال صیهونیست‌هاى جنایتکار، به عنوان روز قدس تعیین کردند.

فرماندار شهرستان نهاوند تصریح کرد: تیزهوشی حضرت امام (ره) بود که روزی مشترک را بین همه مسلمانان انتخاب کردند و نام آن را به نام «قدس» معرفی کردند.

وی با بیان اینکه مردم در روز قدس راهپیمایی کرده و از استکبار جهانی و صهیونیسم اعلام انزجار می‌کنند، ادامه داد: امروزه بیش از ۸۰ کشور اسلامی و غیر اسلامی در این روز راهپیمایی روز قدس برگزار می‌کنند .

حمیدوند گفت: دشمن در سراسر کشورهای اسلامی به دنبال بر پا کردن فتنه و تفرقه بین مسلمانان است و قصد دارد وحدت جهانی مسلمانان را از میان بردارد، در این میان حفظ وحدت جهان اسلام از اوجب واجبات است و همه مسلمانان جهان باید در مقابل استکبار جهانی بایستند و تلاش کنند این وحدت را از دست ندهند.

وی ابراز داشت: امسال نیز مردم مومن و انقلابی نهاوند همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و با آرمان های امام خمینی (ره ) میثاق دوباره می‌بندند .

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: مسیرهای راهپیمایی این روز در شهر نهاوند و شهرهای گیان، فیروزان و برزول با هماهنگی بخشداران مشخص خواهد شد.

وی یادآور شد: راهپیمایی در شهر نهاوند طبق روال سال های گذشته با تجمع از مقابل مسجد شهید «حیدری» از ساعت 11 آغاز و سپس از چهارراه ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان پیروزی، میدان امام(ره) تا مصلای نماز جمعه ادامه می یابد و با تجمع در مصلی در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

حمیدوند با بیان اینکه به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی محدودیت های ترافیکی و امنیتی در سطح شهرستان نهاوند اجرا می شود، عنوان کرد: از ساعت ۱۱ صبح و همزمان با تجمع راهپیمایان محدودیت تردد در خیابان ۱۷ شهریور اجرا و با شروع به حرکت راهپیمایان، این محدودیت‌ها در میدان ابوذر، خیابان ابوذر، تقاطع ۲۲ بهمن، تقاطع هلال‌احمر و میدان امام(ره) و مصلی نهاوند به اجرا گذاشته می‌شود و نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و امنیت مراسم در آماده باش کامل به سر می برند.

راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از استکبار جهانی و صهیونیسم است 

انتهای پیام/

ارسال نظرات