معاونت سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد با انتشار نامه ای ضمن قدر دانی و بزرگ خواندن کار نیروهای جان برکف منابع طبیعی استان آمادگی جهادگران دانشجویی برای کمک در اطفاء حریق جنگل های سبز این منطقه را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۳۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
با نزدیک شدن به فصل تابستان و گرم شدن هوا هر روزه شاهد خبری مبنی بر آتش سوزی در نقطه ای از جنگل های سرسبز این استان هستیم که دل هر خواننده و دلسوزی را به درد می آورد.

جنگل هایی که سرمایه های این استان هستند به دلایل مختلف از دست می روند و خسارت های جبران ناپذیری که شاید در زمان حاضر برای خیلی ها قابل درک نباشد به بار می آورد، در این بین همکاری همگانی را می طلبد تا از این خسارت ممانعت کنند.

معاونت سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان با انتشار نامه ای آمادگی خود برای مقابله با این خسارت بزرگ و غیر قابل جبران را اعلام نمود.

متن نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تلاش نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در مواجهه با زبانه های سرکش آتش سوزی جنگل های استان قابل تقدیر است، کمبود امکانات و صعب العبور بودن مناطق، پیچیده گی های مضاعفی را برای ماموران ایجاد کرده است.

از نیروهای جان برکف منابع طبیعی استان که شب های قدر را همزمان با حفاظت از منابع طبیعی در سرتاسر استان، درحال سپری کردن هستند، صمیمانه سپاسگزاری نموده و از همین جا ضمن خداقوت و خسته نباشید و دست مریزاد، آمادگی خود را برای اعزام گروهای جهادی بسیج دانشجویی استان جهت کمک رسانی و یاری این عزیزان سخت کوش، اعلام می کنیم.

آتش به جنگل های استان، آتش به اقتصاد، تولید و اشتغال در این استان است و همه باید به یاری منابع طبیعی بشتابند و خصوصا هرجا که عامل انسانی باعث این فاجعه ملی است باید سریع شناسایی و به اشد مجازات برسند.

ارسال نظرات