خبرهای داغ:
معاون فرهنگی پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین:

نگاه تخصصی به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی وجود داشته باشد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: باید به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی نگاه تخصصی، دینی و تربیتی وجود داشته باشد چراکه توسعه فرهنگ اسلامی-ایرانی از اهداف برنامه‌های پرورشی و تربیتی است.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۳۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه هم‌اندیشی پیش‌نویس دستورالعمل مربیان فنی نمایش و سرود دانش‌آموزی صبح امروز(شنبه) با کارشناسان فرهنگی و هنری مناطق 14گانه استان قزوین در سالن اجتماعات اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع)، تأسی از آموزه‌های آن بزرگوار را یکی از سرمشق‌های خوب و گرانقیمت دانست و اظهار کرد: با مطالعه سیره ائمه می‌توان در مسؤولیت‌های اجتماعی به ویژه هدایت دانش‌آموزان موفق عمل کرد.

وی افزود: باید به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی نگاه تخصصی، دینی و تربیتی وجود داشته باشد چراکه توسعه فرهنگ اسلامی-ایرانی از اهداف برنامه‌های پرورشی و تربیتی است.

در ادامه با بازخوانی دستورالعمل مربیان فنی نمایش و سرود دانش‌آموزی، کارشناسان به بحث و تبادل نظر پرداختند و با رأی گذاشتن پیشنهادات مطرح شده از سوی آن‌ها، نقاط مبهم دستورالعمل مرتفع و مقرر شد در جلسه‌ای دیگر و با حضور تعدادی از مربیان پرورشی و مدیران مدارس نواحی 14گانه، این دستورالعمل بار دیگر بررسی شود تا پس از رفع دیگر ابهامات از سوی آنان، دستورالعمل مذکور با ضریب خطای کمتری در سال تحصیلی آینده در مدارس به اجرا درآید.

گفتنی است، این دستورالعمل برای نخستین بار بوده که از سوی اداره فرهنگی و هنری تدوین و در صورت تأیید و رفع ابهامات با اجرای آن مربیان فنی نمایش و سرود دانش‌آموزی ساماندهی شده و مدارس می‌توانند در چارچوب یک دستورالعمل قانونی، به فعالیت در این زمینه بپردازند.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار