سیره و منش علی (ع)بهترین الگو برای همگان

کد خبر: ۸۸۷۴۲۲۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نماز امروز این شهر با بیان سیره و منش حضرت علی (ع)بهترین الگواینکه امام علی(ع) بجز عدل و عدالت راهی را انتخاب نمی کرد گفت: ساده زیستی امام و عدل ایشان در برابر دیگران در مسائل دینی و سیاسی از ویژگیهای ایشان بود و مسئولان، امانتداری از بیت المال را از امام علی (ع) بیاموزند و بدانند خیانت به بیت المالِ مسلمانان بزرگترین و دردناکترین گناه است.
حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی‌اعظم با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سبب عزت و اتحاد مسلمانان بوده افزود: باید راهپیمایی جمعه آینده همچون سنوات گذشته هرچه باشکوه‌تر برپا شود.
وی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاشند دشمنی و نفاق را بین مسلمانان ایجاد کنند اما مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز قدس نقشه های آنها را خنثی می کنند.
موسوی‌اعظم به سالروز شهادت شهید چمران اشاره کرد وافزود : شهید مصطفی چمران انسانی مومن و مجاهد واقعی بود که باید شخصیت این شهید بزرگوار برای نسل جدید تبیین شود.
امام جمعه یاسوج به شهادت شهدای موتلفه و ترور فرد خبیثی به نام حسنعلی منصور اشاره کرد و گفت: این ملعون و حامیانش عزت ما را با کاپیتالاسیون خدشه دار کرد، اما مردان بزرگ موتلفه با ندای امام خود آن‌ها را از صحنه خارج کردند
ارسال نظرات
آخرین اخبار