خبرهای داغ:
اسد اله فیروزی: نظارت بر واحد های صنفی با استفاده از ظرفیت حداکثری بازرسان و ناظرین افتخاری با هماهنگی و هم افزایی اتاق اصناف متناسب با مسئولیت و وظایف محول قانونی در سطح خرده فروشی در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۰۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از خور: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوروبیابانک در گفتگو با خبرنگار سفیرخور از اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تقاضای مواد غذایی در ماه مبارک رمضان برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان طرح نظارتی ویژه در سراسر شهرستان در حال اجرا است.

اسد اله فیروزی با اشاره به افزایش تقاضای مواد غذایی در این ماه افزود: مواد غذایی مانند لبنیات، مواد پروتئینی، برنج، قند و شکر، خرما و میوه، سبزیجات و شیرینی های پرمصرف و مرسوم از قبیل زولبیا و بامیه توسط واحدهای صنفی به منظور تنظیم  بازار عرضه شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای صیانت از حقوق مصرف کننده با رویکرد پیشگیرانه ضمن مراقبت و پایش متناوب بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به موقع کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مصوب، نظارت بر عملکرد واحد های تولیدی، توزیعی و خدماتی انجام می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوروبیابانک برخورد با تخلف های احتمالی را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: نظارت بر واحد های صنفی با استفاده از ظرفیت حداکثری بازرسان و ناظرین افتخاری با هماهنگی و هم افزایی اتاق اصناف متناسب با مسئولیت و وظایف محول قانونی در سطح خرده فروشی در حال اجرا است.

وی با اشاره به همکاری دیگر ارگان های مربوط به این موضوع افزود: برنامه ریزی برای جلب مشارکت سایر دستگاه ها مانند جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی  انجام شده است و با انجام گشت های بازرسی مشترک و هدفمند در دستور کار قرار گرفته است.

فیروزی نظارت بر حسن اجرای تأمین و توزیع به موقع کالاهای مورد نیاز اعم از سهمیه های اختصاص یافته و دیگر کالاهای پرمصرف، کنترل و پایش وضعیت عرضه و قیمت اقلام اولویت دار مانند کنترل قیمت شکر و نظارت موثر بر فروش شیرینی های پرمصرف در این ایام و تعیین و تصویب نرخ را موجب  تعادل و تنظیم بازار عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان محترم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت ، معدن و تجارت تماس گرفته و گزارش خود را مطرح تا در اولین فرصت به آن رسیدگی شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها