خبرهای داغ:
طرح همای رحمت با تأسی از سیره والای حضرت علی (ع) و با بهره مندی از همت والا و دستان توانای خیرین برای دستگیری از نیازمندان کم برخوردار همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۱۹۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک در گفتگو با خبرنگار ما از توزیع ۲۰۰ سبد حمایتی در شب های قدر بین نیازمندان خبر داد و گفت: رمضان امسال با مساعدت و تلاش خیّرین،  موسسات مردم‌ نهاد علاوه بر افزایش کمیت سبدها کیفیت اقلام اهدایی به نیازمندان مورد توجه قرار گرفت.

حسین ایرجی افزود: این سبد های غذایی که شامل روغن، برنج، ماکارونی، رب گوجه، شکر، چای و سویا است با همت خیّرین و اعضای داوطلب جمعیت تهیه و بسته بندی شده است.

ایرجی گفت: رمضان امسال با مساعدت و تلاش خیّرین، موسسات مردم‌ نهاد علاوه بر افزایش کمیت سبدها کیفیت اقلام اهدایی به نیازمندان مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: دست کلیه داوطلبان و خیرین که در این زمنیه کمک رسان نیازمندان بودند را به گرمی فشرده و کمال تقدیر و تشکر را از این عمل خیر آن ها دارم و انشا الله پاداش و ثواب این کمک ها را در این شب های قدر از خداوند متعال و مولی علی (ع) بگیرند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها