امام جمعه دره شهر گفت: امیدواریم مننخب مردم در مورد برخوردشان تجدید داشته باشند که کسی فکر نکند فقط نماینده محترم شهرستان دهلران هستند.
کد خبر: ۸۸۷۴۰۸۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "محمدجواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت امام علی(ع) گفت: فضلیتهای مولای متقیان نسیت به اولیا و پیامبران الهی نظیر ودرعین حال کم نظیرهستند.

وی اظهار کرد: صداقت و شفافیت کلام امام علی (ع) هماند امام راحل و مقام معظم رهبری ساده و واضح بود، موضوعی که همه مسئولان نیز باید به آن اقتدا کنند.

قنبر بیگی در ادامه به لغو سند 2030 در شورای فرهنگی اشاره کرد و افزود : اگر طبق گفته اقایان چیزی پذیرفته و امضا نشده پس این سند چرا ملغی شد.

خطیب نماز جمعه دره شهر با اشاره به امضای برخی افراد پای این سند گفت: کار غلط چه در دولت قبل چه این دولت و چه آینده فرقی ندارد زیرا مردم با ان برخورد می کنند.

وی با بیان اینکه مردم با هیچ مسئولی عهد اخوت نبستند، تصریح کرد: برای ما ولایت، اسلام و مسائل کلی نظام فارغ از هر گرایش و حزبی مهم است.

حجت الاسلام قنبر بیگی یکی از موارد زیبایی این سند را مبارزه با خشونت دانست و یادآورشد: نکات مثبتی در بعضی جاهای این سند وجود داردر که درصورت کارشناسی شده اجرای ان ایرادی ندارد.

وی بادآورشد: البته از نظر اموزش و پرورش مبارزه باخشونت یعنی تعطیلی آموزشهای دفاعی در کتاب آمادگی دفاعی، حذف عکسهای بزرگان تاریخ مذهبی مثل شهید نواب صفوی، حذف اشعار مربوط به شهادت با ظرافت کامل، تعطیلی بسیج دانش آموزی و تحویل دو دستی کشور به استکبار است.

امام جمعه دره شهر در ادامه با بیان اینکه نظر و عقیده ما در مورد تروریست با آنها تفاوت دارد، افزود: به همین دلیل هم مقام معظم رهبری در قضیه برجام گفتند که ماغیرمسائل هسته ای با احدی حرف نداریم.

وی تصریح کرد: دولت امریکا، داعشیهایی که درافغانستان، پاکستان، عمق اروپا، عراق، سوریه و به تازگی در ایران به جنایت بشری دست میزنند را تروریست ندانسته و تجهیزات نظامی در اختیارشان می گذارد.

قنبر بیگی یادآورشد: از نظر انها القاعده، طالبان، اسرائیل و منافقین که دستشان به خون مردم مظلوم و بی دفاع اغشتته شده را تروریست نیستند اما در عوض سپاه پاسداران و قدس را که با تلاشهای شبانه روزی تروریست می داند.

وی همچنین به نیمه کاره بودن مسجد جامع دره شهر اشاره کرد و افزود: متاسفانه ساخت این مسجد به دلیل نبود منابع مالی متوقف شده که این مسئله در یک شهر مذهبی و دینی تاسف آور است.

خطیب نماز جمعه دره شهرتصریح کرد:: تا کنون از طریق ماده 180، سپاه پاسداران و مردم کمکهای خوبی شده اما برای اتمام ان کفایت نمی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم که کمکهای مردم به سوی نماد فرهنگی ودینی شهرستان سرازیر شود، گفت: متاسفانه نماینده محترم حوزه جنوبی استان در مجلس قولهایی به شخص بنده دادند که نه از خودشان و نه از قولشان خبری نشد.

قنبر بیگی افزود: امیدواریم مننخب مردم در مورد برخوردشان تجدید داشته باشند که کسی فکر نکند فقط نماینده محترم شهرستان دهلران هستند

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: مردم در شب 23 همچون شبهای گذشته حضور فعال و معنوی داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار