خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از پرداخت ۶۲۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۴۷۴ واحد تولیدی این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۴۰۷۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
علی همتی با بیان اینکه در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس تاکنون مشکلات و موانع پیش‌روی 875 واحد تولیدی بررسی شده است، اظهار داشت: تاکنون 628 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به  474 واحد تولیدی این استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: از ابتدا ‌تاکنون 136 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها با  1365 مصوبه تشکیل شده ‌که از این تعداد 811 مصوبه اجرا و بقیه در دست بررسی است.

همتی افزود: در این جلسات، صاحبان واحدهای صنعتی و معدنی مسائلی نظیر کمبود نقدینگی، نداشتن تسهیلات سرمایه در گردش، داشتن معوقات و جرائم تاخیری بانکی بالا را از مهم‌ترین مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی خود عنوان و خواستار ارزیابی مجدد وثیقه‌ها، پرداخت مجدد تسهیلات سرمایه در گردش، مهلت دادن و بخشودگی جرائم تاخیری بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی نظیر سازمان تامین اجتماعی و اداره کل امور مالیاتی  شدند.

وی  با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همانند سال گذشته  در سال سالجاری هم به طور مستمر تشکیل و ادامه می‌یابد، گفت: بازگشت واحدهای تولیدی راکد و مشکل‌دار به چرخه تولید نیازمند عزم جدی و همه جانبه مسئولان و متولیان بخش خصوصی به همراه بانک‌های عامل است.

دبیر کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان فارس  با تاکید بر ضرورت احصاء و شناسایی دقیق مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل‌دار در استان، افزود: امسال  مبلغ بیشتری  نسبت  به سال قبل  در خصوص تسهیلات  رونق تولید  و همچنین  تسهیلات بازسازی و بهینه‌یابی  صنایع به واحدهای صنعتی  اختصاص می‌یابد  که این  امر طبق روال سال گذشته با ثبت‌نام از متقاضیان شروع خواهد شد که  اطلاع‌رسانی در این زمینه  به زودی  و ظرف چند هفته آینده  انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها