خبرهای داغ:
مدیرکل انتقال خون استان فارس ضمن اعلام ساعات مراکز اهدای خون در شب‌های قدر گفت: مردم نوع دوست استان فارس در نخستین شب از لیالی قدر تعداد ۳۳۰ واحد خون به نیازمندان اهدا کردند.
کد خبر: ۸۸۷۴۰۷۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

محمدحسین کریمی با اشاره به فعال بودن و آمادگی مراکز انتقال خون استان فارس در شب‌های قدر اظهار داشت: مردم‌ نوع‌‌دوست استان فارس در نخستین شب از لیالی قدر تعداد 330 ‌واحد خون به نیازمندان‌ اهدا کردند.

وی با اشاره به مراکز اهدای خون در شب‌های قدر در شیراز گفت: مرکز اهدای خون قوامی واقع در خیابان قصرالدشت همه روزه  از ساعت 8 صبح تا ساعت 12  آماده خون‌گیری از متقاضیان است و برای رفاه مردم اتوبوس خون‌گیری از شب نوردهم تا شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت 20 تا 24 در جلوی ساختمان مرکزی واقع در آسیاب قوامی مستقر و نسبت به خونگیری از روزه‌داران اقدام می‌کند.

مدیرکل انتقال خون استان فارس افزود: مرکز اهدای خون نمازی واقع در میدان نمازی همه روزه از ساعت  از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 پذیرای نیکوکاران است. 

کریمی با بیان اینکه در شب‌های قدر امسال تیم خون‌گیری در حرم مطهر شاهچراغ (ع) مستقر نبوده و به جای آن در خوابگاه ارم مستقر است، عنوان کرد: تیم سیار مستقر در درب ورودی خوابگاه ارم دانشگاه ‌شب‌های قدر از ساعت 20 تا یک بامداد آماده خون‌گیری هستند. 

وی عنوان کرد: ساعات خون‌گیری در شهرستان‌های فسا، کازرون، مرودشت، گراش و  آباده در روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 صبح تا ساعت 13 انجام می‌شود و در شهرهای داراب ، جهرم و لار علاوه بر ساعات کاری صبح، همه روزه  بعد از افطار از ساعت 20:30 لغایت 23:30 آماده خون‌گیری از اهداکنندگان است. 

  مدیرکل انتقال خون استان فارس بیان کرد: پذیرش اهداکنندگان خون در تمام مراکز یاد شده  با ارائه کارت ملی صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها