خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: به زودی تسهیلات بانکی با هدف ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی به حوزه‌های تعریف شده با توجه به ظرفیت هر شهرستان به کارآفرینان و جوانان دارای طرح و ایده ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۴۰۶۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
سردار سید هاشم غیاثی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه خودسازی معنوی و تقویت روحیه خودباوری است، اظهار داشت: یکی از ثمرات مهم روزه ارتقا توان روحی و تقویت جسم انسان برای مقابله با سختی‌هاست. 

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و رونق بخشیدن به اقتصاد از ماموریت‌های اصلی امسال سازمان بسیج سازندگی فارس است، گفت: به زودی تسهیلات بانکی با هدف ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی به حوزه‌های تعریف شده نظیر مواد غذایی، بسته‌بندی، اِسانس‌گیری، فرآوری لبنیات و غیره  با توجه به ظرفیت هر شهرستان به کارآفرینان و جوانان دارای طرح و ایده ارائه می‌شود. 

وی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران افزود: عوامل استکبار جهانی به دنبال موفقیت‌های بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و شکست‌های پِی‌درپِی گروه‌های تروریستی تکفیری در جنگ نیابتی، قصد داشتند با عملیات کور تروریستی در تهران به ملت ایران ضربه بزنند که در هر دو عملیات تروریستی به اهداف خود دست نیافتند و شکست خوردند. 

 سردار غیاثی با بیان اینکه نیروهای سپاه حفاظت مجلس با عکس‌العمل به موقع و ایثار جان خود مانع از ورود تروریست‌ها به  صحن خانه ملت شدند، خاطرنشان کرد: شکست تروریست‌ها در عملیات تروریستی تهران نه تنها آنها را در دستیابی به اهدافشان ناکام گذاشت بلکه سبب اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر ملت ایران در مقابله با گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه غرب آسیا می‌شود. 

وی با بیان اینکه ردپای آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه که حامی استکبار جهانی هستند در حادثه تروریستی تهران مشهود است، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) است. 

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه ملت ایران و نیروهای مسلح کشور در مسیر مقابله با جبهه کفر ثابت قدم هستند، گفت: عملیات کور تروریستی در تهران و آسیب رساندن به مردم عادی بار دیگر اوج جهالت و ناتوانی گروه‌های تروریستی را به جهانیان نشان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها