خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس گفت: حاصل تلاش مشترک صداوسیما، کمیته امداد و خیرین استان فارس جمع‌آوری ۱۰۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی از ابتدای ماه رمضان تا نیمه این ماه مبارک بوده است.
کد خبر: ۸۸۷۴۰۶۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
سیدتقی سهرابی در  بازدید از برنامه‌های صداوسیمای فارس تلاش و جدیت دست‌اندرکاران برنامه‌های رمضانی صداوسیمای فارس برای ارائه برنامه‌ای مؤثر را شایسته تحسین توصیف کرد و اظها داشت: صداوسیمای فارس با پخش برنامه‌های جذاب و متنوع همدل با مسئول و همراه با مردم، امیدآفرین و یاری‌رسان بوده و تلاش کرده است در این ایام پر خیروبرکت با شورآفرینی و نشاط، حس نوع‌دوستی را در بین خانواده‌ها تقویت کند.

وی گفت: تنها در ویژه‌برنامه افطار "مهمونی" که از جمله برنامه‌های موفق این مرکز با هدف تحکیم بنیان خانواده، ایجاد شور و نشاط در جامعه و کمک به حل مشکل نیازمندان است، از اول تا 15 رمضان با مشارکت مردم مبلغ حدود نیم میلیارد تومان جمع‌آوری شد تا 23 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به‌واسطه برنامه مهمونی به آغوش خانواده بازگردند.

سهرابی افزود: علاوه بر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، در برنامه جشن رمضان ویژه کمک به نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) و برنامه گلریزان ویژه ستاد دیه استان از اول تا 15 رمضان مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون تومان فقط به ایتام و محرومان کمک شده است و در گلریزان ستاد دیه در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) مبلغ 3 میلیارد تومان جمع‌آوری شد.

مدیرکل صداوسیمای فارس محوریت برنامه مهمونی را سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ خیر و نیکوکاری، جلب مشارکت‌های مردمی به‌منظور تسهیل ازدواج جوانان و نیز رفع مشکلات کودکان یتیم با کمک‌های مردمی بیان کرد و گفت: در هر برنامه با حضور نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی مسائل و مشکلات آن‌ها بررسی و از طریق ارتباط تلفنی، مردم آمادگی خود را برای کمک به این افراد اعلام می‌کنند.

براساس این گزارش برنامه مهمونی که هر روز ساعت 18:30 به مدت 70 دقیقه از سیمای فارس پخش می‌شود با استقبال مخاطبین سراسر کشور مواجه شده و اراده خیرین و مردم خیراندیش در کمک به هم‌نوعان خود را برانگیخته است. به‌گونه‌ای که این برنامه توانسته در یاری‌رساندن به ایتام و محرومان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که اکثراً از قشر جوان و نان‌آور خانواده هستند نتیجه‌بخش باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها