گزارش تصویری/

برد شیرین تیم باغ آریا اشکذر مقابل تیم قدرتمند آبشور

از مرحله یک‌هشتم مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان یزد، شب گذشته از ساعت 21 دو تیم باغ آریا اشکذر و آبشور به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده اشکذر به پیروزی رسید.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۷۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، از مرحله یک‌هشتم مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان یزد، شب گذشته از ساعت ۲۱ دو تیم باغ آریا اشکذر و آبشور به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده اشکذر به پیروزی رسید.

در این دوره از مسابقات تیم باغ آریا اشکذر از گروه «یک» با کسب ۹ امتیاز به‌عنوان تیم اول به مرحله یک‌هشتم صعود کرده بود؛ در نیمه اول دیدار با تیم آبشور توانست با برتری یک گل با پیروزی به رختکن برود.

اما در نیمه دوم تیم آبشور توانست گل خورده خود را جبران کرد و بازی با نتیجه یک‌بریک به پایان رسید و این دیدار مستقیما به پنالتی کشیده شد.

هر دو تیم فرصت ۳ پنالتی داشتند که پنالتی‌زنان باغ آریا اشکذر مجتبی حسن‌پور، یوسف مرشدی و سید محسن افرازه توانستند پنالتی خود را به گل تبدیل کنند.

همچنین با درخشش محمدحسین دهقانی سنگر بان تیم اشکذر در مهار توپ‌ها، پنالتی سوم تیم آبشور به گل تبدیل نشد تا تیم آبشور ناکام از به رسیدن مرحله بعدی این دوره از مسابقات باشد و نماینده اشکذر به مرحله یک‌چهارم صعود کند.

سیداحمد پورحسینی با ۶ گل و سید محسن افرازه با ۴ گل از تیم باغ آریا اشکذر در جدول گل زنان مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان یزد قرار دارند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار