خبرهای داغ:
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به حضور رزمندگان مدافع حرم در مرزهای عراق و سوریه گفت: عملیات تروریستی اخیر در افغانستان و تهران نفس‌های آخر آنها است و پایان عمر گروهک تروریستی داعش نزدیک است.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۷۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴

آیت الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز با بیان اینکه شهید چمران زمان تحصیل در آمریکا به عنوان یک دانشمند متبحر شناخته می‌شد، اظهار داشت: پس از نهضت شیعیان لبنان به رهبری امام موسی صدر و نیاز آنان برای آموزش‌های نظامی، شهید چمران به لبنان آمد.

وی با بیان اینکه یکی از تربیت شدگان آن دوران علامه مجاهد سید حسن نصرالله است، گفت: سید حسن نصرالله امروز به عنوان یکی از تحفه‌های جهان اسلام شناخته می‌شود و این حاصل مکتب امام موسی صدر و شهید مصطفی چمران است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تقدیر از مدافعان حرم در عراق و سوریه عنوان کرد: بخش زیادی از رزمندگان از دو طرف به مرزهای عراق و سوریه رسیدند و این پیروزی بزرگ را به رزمندگان اسلام تبریک می‌گوئیم.

وی با اشاره به شکست‌های مکرر گروهک تروریستی داعش در سوریه و لبنان بیان کرد: داعشی‌ها نفس‌های آخر خود را می‌کشند و برای همین به فکر انتقام هستند و در نقاط مختلف در حال عملیاتی کردن عملیات تروریستی هستند اما این اتفاقات به زودی با از بین رفتن همه تروریست‌ها به پایان می‌رسند.

امام جمعه اهواز با تقدیر از نیروهای امنیتی و نظامی افزود: آگاهی مردم نیز در امنیت امروز ایران اسلامی موثر است و باید مثل گذشته با حضور در صحنه امنیت را حفظ کنند.

وی اظهار داشت: نیاز امروز روستا این است که محصولات آنها برداشت شود و با قیمت تضمینی محصول آنها خریداری شود. آبادی کشور با آبادی روستاها میسر می‌شود و دولت باید با اعطای تسهیلات قرض الحسنه و افزایش آموزش‌‌ها به آنها خدمت رسانی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها