امام جمعه سیروان گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس تکلیف شرعی است.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۶۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلیمن سیدمصطفی موسوی" امام جمعه شهرستان سیروان در خطبه های امروز نماز جمعه شهر لومار، ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین علی بن ابی طالب(ع)، اظهار کرد: علی(ع) دریای فضائل است تا جایی که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: "ذکر علی عباده". در حالی که علی(ع) فردی بی نظیر است، اما در عین حال در اوج مظلومیت می باشد.

وی افزود: بنی امیه و دشمنان ولایت، در طول تاریخ تلاش نمودند خط مستقیم الهی را که از مسیر اطاعت پذیری از علی ابن ابی طالب و اولاد معصومش می گذرد را از بین ببرند و امروز فرقه ظاله وهابیت و گروهک های تروریستی تکفیری، همان خط بنی امیه و همان روش مبارزه را احیا نموده اند.

موسوی بیان کرد: اینکه مسلمانان از خصائص انسانی علی(ع) بگویند، اینکه مسلمانان علی را بخاطر ایثارها و فداکاری هایش مورد مدح قرار دهند، اینکه مسلمانان به علی و اولاد علی(ع) مودت داشته باشند، یک دستور قرآنی است؛ اما متاسفانه این فرقه ظاله و منحرف، شیعیان و محبان علی(ع) را به جرم محبت به خاندان ولایت مشرک معرفی می کنند، در حالی که همگان دیدید با به خاک و خون کشیدن عده ای مسلمان جهان باعث خوشحالی و خوشنودی اربابان خود یعنی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی می شوند.

وی اضافه کرد: متاسفانه عده ای در داخل کشور به عنوان مزدور، همان کارهایی را انجام می دهند که آمریکا و کشورهای مستکبر می خواهند؛ تا جایی که وزیر امور خارجه آمریکا در مجلس سنا گفت ما باید از افرادی که در داخل ایران با ما موافق هستند جهت از بین بردن حکومت اسلامی تلاش نماییم.

خطیب نماز جمعه سیروان شرکت در راهپیمایی روز قدس را از تکالیف شرعی دانسته و بیان کرد: به فرموده ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظ الله)، "شرکت در راهپیمایی روز قدس از فرائض است". و مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی با حضور خود نقشه های دشمنان را نقش بر آب می نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه از تلاش های نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات در شناسایی و منهدم کردن گروهک های تروریستی تشکر نموده و تصریح کرد: امروز وجود نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باعث دلگرمی و افتخار کشور است.

امام جمعه سیروان ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان که فرمودند: " شما افسران جنگ نرم هستید و در خصوص آرمان‌ها و ارزشها، مطالبه جدی داشته باشید"، گفت: باید همه افراد دلسوز، مسلمان و انقلابی، اگر خدای ناکرده در جایی دیدند ارزش های انقلاب اسلامی مورد بی توجهی و غفلت قرار گرفته، با تبیین اهداف انقلاب و بیان اهداف والای حضرت امام(ره) در قالب مسائل هنری، نوشتاری و امربه معروف و نهی از منکر به تکلیف خود عمل نمایند.

امام جمعه سیروان در پایان تمام مسئولین را با عنایت به فرمایشات مقام معظم هبری(مدظله العالی) به وحدت، اتحاد و انسجام ملی دعوت نمود و هرگونه دو دستگی و تفرقه را برای انقلاب اسلامی خطرناک دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار