نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هزینه سازش برای کشور بسیار زیاد است اما برخی در داخل این را نمی‌فهمند، گفت: اگر برخی مسؤولان به معضل تفرقه در کشور دامن بزنند قطعاً چوبش را خواهند خورد.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۱۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری اظهار کرد: شب قدر شبی است که به انسان فرصت دوباره حیات داده می‌شود.

وی تصریح کرد: انسان به دلیل داشتن اختیار و قرار گرفتن در مسیر وسوسه شیطان دچار سرکشی‌های می‌شود که اصلاح این رفتارهای ناپسند فقط در سایه بخشش خداوند محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: باید تلاش کنیم و تصمیم بگیریم شیعه محکم، متقی و پرهیزکار باشیم تا پیشوای متقیان امیر مؤمنان کارنامه ماه مبارک رمضان ما را امضا کند.

طبرسی با اشاره به روز جهاد کشاورزی و اهمیت پرداختن به این موضوع، ادامه داد: جهاد کشاورزی همان جهاد سازندگی سابق به‌شمار می‌رود که خدمات بسیاری به مردم و جامعه داده است و باید قدردان خدمات آنها باشیم.

وی با بیان اینکه اساتید علمی و دانشگاهی کشور باید از شهید چمران الگوپذیری کنند، اضافه کرد: شهید چمران خودسازی را در دانشگاه معنا کرد و این شهید والا مقام می‌تواند مانند شهید مطهری الگوی خوبی برای اساتید باشد.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه مردم مازندران در شب‌های قدر حضوری پرشور داشتند و از این حضور پرشور قدردانی می‌کنیم، افزود: روز قدس همه ساله جایگاه مهمی دارد و روز قدس روز اسلام و مانور دینی است که همه باید در آن حضوری معنا داشته باشیم.

طبرسی با بیان اینکه باید در روز قدس مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بزنیم، بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برای دشمن کمرشکن است.

وی با بیان اینکه همه ما باید تلاش کنیم در شب‌های قدر خود را به شیعه واقعی حضرت علی(ع) برسانیم، اضافه کرد: اعمال و رفتار زندگی ما باید طوری باشد که در آن رضایت ائمه اطهار و حضرت علی(ع) را کسب کنیم.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان نباید به‌سمت گناه برویم و تمامی تلاش دشمنان برای انحراف کردن جوانان است، تصریح کرد: باید تصمیم شیعیانیه بگیریم تا گناه نکنیم و در آخرت به سرمنزل مقصود خود برسیم.

طبرسی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان به معنای سوزاندن گناهان است، خاطرنشان کرد: تحجر و کج‌فهمی دل امامان گذشته و مقام معظم رهبری را به‌درد آورده است و هنوز هم کج‌فهمی در برخی افراد وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا داعش کبیر و شیطان بزرگ است، ادامه داد: بسیاری از مسلمانان توسط آمریکا و داعش در کشورهای منطقه به خاک و خون کشیده شده‌اند و بیشتر همین مسائل به‌خاطر تحجر و کج‌فهمی افراد است که به گروه‌های تکفیری و سلفی اجازه چنین کاری را می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: آنان که دل مقام معظم رهبری را به‌درد می‌آوردند قطعاً به‌دنبال مقاصد شیطانی و همان چیزی هستند که دشمن می‌خواهد، افزود: در چند روز اخیر مشاهده کردید که مقام معظم رهبری فرمایشات بسیار زیادی داشتند و خطاب ایشان به مردم نیست بلکه به کارگزاران و مسؤولان نظام است تا گول آمریکا را نخورند.

طبرسی با بیان اینکه شخصیت امام برای ما الگو و قبله است و اگر می‌خواهیم انقلاب ما به سرمنزل مقصود برسد باید خط امام راحل را ادامه دهیم، بیان کرد: امام خمینی(ره) میراث فرهنگی نیست و خط و اندیشه امام راحل باید در جامعه ساری و جاری باشد.

وی با بیان اینکه آتش به اختیار از منظر مقام معظم رهبری این است که در هر زمانی نباید بگذاریم انقلاب به‌دست دشمن بی‌افتد، تصریح کرد: یک عده‌ای در داخل خیالات شیطانی دارند تا وحدت بین مردم و مقام معظم رهبری را برهم بزنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه هزینه سازش برای کشور بسیار زیاد است اما برخی در داخل این را نمی‌فهمند، خاطرنشان کرد: بدترین مرض برای هر جامعه‌ای که می‌خواهد رشد کند، مرض تفرقه است و اگر برخی مسؤولان به معضل تفرقه در کشور دامن بزنند قطعاً چوبش  را خواهند خورد.

 آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان سخنرانی خود را با شعار «حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سیدعلی» به پایان رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها