خبرهای داغ:
برادر شهید سید رضا ثابتی از برگزاری آئین بزرگداشت هفتمین روز شهادت برادر شهیدش خبر داد و گفت: این برنامه در مسجد امام جعفرصادق(ع) خرمشهر انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۳۸۸۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

سید منصور ثابتی  اظهار داشت: به مناسب هفتمین روز شهادت ورزشکار  شهید سید رضا ثابتی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی مراسم بزرگداشتی برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: این برنامه روز پنج‌شنبه 25 خرداد ماه همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت مظلومانه حضرت امیرالمومنین علی(ع) بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر یاد و خاطره جوان شهید خود را گرامی می‌دارند.

برادر شهید سید رضا ثابتی در ادامه اضافه کرد: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، دوستان، آشنایان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در مسجد امام جعفرصادق(ع) خرمشهر واقع در بلوار بیت‌المقدس، روبه‌روی دبستان حافظ انتهای کوچه سادات برگزار می‌شود.

وی گفت: در مراسم هفتمین روز شهادت جوان ولایتمدار شهید سید رضا ثابتی بعد از صرف افطار علاوه بر قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید، برنامه‌های مذهبی برای بزرگداشت این شهید اجرا می‌شود.

ثابتی به برنامه دیگر برای بزرگداشت هفتمین روز شهادت ورزشکار شهید سید رضا ثابتی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: این برنامه نیز از ساعت 19 امروز در گلزار شهدای آبادان و در کنار مزار شهید برگزار می‌شود که خانواده شهدا نیز در آن حضور می‌یابند.

شهید سید رضا ثابتی، یکی از جوانان ورزشکار آبادانی است و در اداره بندر و دریانوردی آبادان اشتغال داشت که برای پیگیری امور خود به دفاتر یکی از نمایندگان مجلس مراجعه کرده بود و روز چهارشنبه 17 خرداد ماه مقارن با 12 رمضان المبارک سال 1438 هجری قمری به دست تروریست‌ها به فیض شهادت نائل شد.

این جوان آبادانی بعد از حادثه تروریستی مجلس با خانواده خود تماسی برقرار نکرد و تماس‌هایی که با وی گرفته شد نیز پاسخ نداد، تا اینکه به خانواده‌اش اطلاع دادند در میان شهدا یک نفر غیرقابل شناسایی وجود دارد زیرا تیر به صورتش اصابت کرده بود.

برای شناسایی پیکر مطهر شهید دو نفر از بستگان مراحعه کردند که بر اساس مشخصات ظاهری پیکر پاکش شناسایی شد.

شهید سید رضا ثابتی از ورزشکاران آبادان بود که برای تیم‌های فوتبال صنعت نفت و جم نیز به میدان رفت.

این جوان آبادانی هنگام شهادت 40 سال سن داشت و از وی دو فرزند دختر به یادگار مانده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها