میزبانی از ایتام به همت پرسنل دفتر مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی

خبرگزاری بسیج: جمعی از پرسنل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی، در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، افتخار میزبانی از کودکان بی سرپرست در محل شیرخوارگاه حضرت رقیه را بر عهده داشتند.
کد خبر: ۸۸۷۳۸۲۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهدی سرخیل، رئیس اداره آمادگی و مقابله دفتر مدیریت بحران و مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی و مداح اهل بیت عصمت و طهارت، گفت: ضیافت افطاری برای کودکان شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) به همت مهندس سید محمد موسوی، مدیر کل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی، برگزار شده است.

وی افزود: هر سال در ایام ماه مبارک رمضان و بویژه در شب های قدر، سفره احسان با مشارکت پرسنل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی، در کنار افراد نیازمند گسترده می شود و امسال این توفیق را داشتیم که در کنار کودکان بی سرپرست شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) که زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان ری اداره می شود، حضور پیدا کنیم و افتخار میزبانی کودکان این مرکز را داشته باشیم.

سرخیل، اظهار داشت: فضای این مکان بقدری تاثیر گذار بود که ما تصمیم گرفتیم    سال های آتی هم برنامه های خود را در این محل که در جنوبی ترین نقطه تهران قرار دارد، در کنار ایتام برگزار کنیم.

وی افزود: پرسنل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی،   در راستای یتیم نوازی و دستگیری از نیازمندان با اقتدا به مولای متقیان حضرت علی(ع) اقدام به اطعام و تهیه هدایا و اسباب بازی برای این کودکان نموده اند و امیدواریم با تاسی از حضرت علی(ع) فرهنگ کمک به نیازمندان و یتیم نوازی مورد توجه عموم هموطنان عزیز قرار بگیرد.   

ارسال نظرات