به مناسبت ماه مبارک رمضان چهارمین محفل انس با قرآن کریم در محل حسینیه شهید شجاعی سپاه بوکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۸۰۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در چهارمین محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضیافت الهی و بهار قرآن، که با حضور کلیه پایوران سپاه بوکان و به همت روابط عمومی و تبلیغات برگزار گردیدحسینیه شهید شجاعی این سپاه عطرآگین از رایحه آیات نورانی قرآن شد.

در ابتدای برنامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن سخنانی در خصوص فضیلت شب های قدر گفت: جایگاه والای این شب و نقش مهم آن در میهمان سرای الهی و بهره وری از برکات و دستاوردهای این ضیافت الهی تا آنجاست که امام صادق (علیه السلام) فرمود: «قلب ماه رمضان، شب قدر است».

حجت الاسلام تقی خدائی فام تصریح کرد: دعاهايى مانند ((جوشن كبير)), ((ابوحمزه ثمالى)) و امثال آن ها اگر با حال و توجه خوانده شود مايه انقلاب و دگرگونى روحى است, ادعيه اى كه انسان را با دريايى از معارف آشنا مى كند.

وی وجودلیله القدر را یکی از برکات ماه مبارک رمضان دانست و افزود: اهتمام عمومي مومنان براي شب زنده داري و احياي اين شب و به جا آوردن اعمال مخصوصي كه براي آن بيان شده است بيانگر نقش و كاركردهاي متنوع و بسيار آن در زندگي بشر است، از اين رو هر كسي مي كوشد تا با به جاآوري اعمال شب قدر و احياي آن به آثار آن دست يابد.

حجت الاسلام خدایی فام در پایان گفت: شب قدر شب تقدير و سرنوشت است و شبي است كه وضعيت امور جهان و انسان رقم خورده و هر آن چيزي كه در طول يك سال مي بايست به انسان داده شود مشخص ومعلوم مي شود.

درادامه این مراسم جمعی از قاریان کلام‌الله مجید، به تلاوت آیاتی از قرآن و حمد و ثنای پروردگار پرداختند.

ارسال نظرات