امام جمعه شهرستان فردیس گفت: رئیس جمهور فعلی آمریکا شخصی است که تا پیش از این توان اداره چند غاز را هم نداشت، اما اکنون به عنوان رئیس جمهور کشور آمریکا خود را یک ابر قدرت می‌داند ولی در مقابل عظمت و اقتدار ایران خود را عاجز می بیند.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۳۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی ظهر امروز در حاشیه تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم "حیدر جلیلی" اظهار داشت: باور شهید جلیلوند بر این بود که به جمع دوستان شهید خود می پیوندد چراکه پیش از رفتن نامه خود را با اسم شهید جلیلوند امضا کرد.
 
رئیس جمهور آمریکا که توان اداره چند غاز را ندارد خود را ابر قدرت می نامد 

وی ضمن اشاره به ایام شهادت و عزاداری امام علی (ع) افزود: در زمان امیرالمؤمنین شیعیانی که همراه امام علی (ع) به نماز می ایستادند ایشان را به شهادت رساندند و اعلام اینکه من شیعه و مسلمان هستم شرط کافی برای دینداری نیست.

امام جمعه شهرستان فردیس در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امروز اسلام سعودی، ضد دین مبین اصل اسلام حرکت می کند و مسلمانان سعودی و شیعه لندنی مقابل دین ناب محمدی(ص) ایستاده‌اند و جنگ احزاب علیه دین اسلام به راه انداخته‌اند.

امام جمعه فردیس با اشاره به اقدامات اخیر ترامپ در کشور عربستان، گفت: رئیس جمهور فعلی آمریکا شخصی است که تا پیش از این توان اداره چند غاز راهم نداشت، اما اکنون به عنوان رئیس جمهور کشور آمریکا خود را یک ابر قدرت می‌داند و دلیل کینه او عجزی است که در برابر عظمت و اقتدار ایران دارد.  

ایمانی در ادامه ضمن اشاره به شهدا تروریستی در کشور اظهار داشت: تا کنون بیش از 17 هزار شهید تروریستی در ایران داشته‌ایم که امینت و آسایش امروز کشور را مدیون این افراد هستیم و منافقین و تروریسم‌های دهه 60 نیز همچون داعش، رفتار وحشیانه داشتند و با ریختن خون افراد بی‌گناه سعی به ایجاد حکومت در کشور داشتند که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و پاسداری سربازان وطن و خون شهیدان موفق به این اقدام نشدند.

به گفته امام جمعه شهرستان فردیس تا زمانی که افراد همچون شهید مدافع حرم "حیدر جلیلوند" بدون هیچ اجباری برای دفاع از حرمین وکشور، همسر و فرزندان خود را به خدا می سپارد و آن سوی مرزها به جنگ علیه باطل می پردازد تا امنیت کشور برقرار بماند.

امام جمعه فردیس در پایان با اشاره به اینکه شهدا پایبند عهد خود به خداوند هستند، خاطر نشان کرد: هیچ عبادت و اقدامی نزد خداوند متعال از جهاد و شهادت گرانبهاتر و با ارزش‌تر نیست و مسیر درست زندگی شهیدان اسلام را، انقلابیون، شهدا و مدافعان حرم انتخاب کرده‌اند که همه مردم هموار باید سپاسگزار ایثار آنان باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها