مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله

حضرت علی(ع) بزرگ‌ترین شهيد تاریخ در راه تحقق عدالت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله گفت: حضرت علی (ع)، همه عمر خود را برای اجرای عدالت و دفاع از خود در طبق اخلاص گذاشت و به واسطه تحقق این مهم بوده که شهید راه عدالت شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۲۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله در مراسم سوگواری و عزاداری به مناسبت سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) که با حضور فرماندهان، مسئولین و رزمندگان تیپ در حسینیه ثارالله پادگان امام علی(ع) برگزار شد، با اشاره به مقام و منزلت امیرالمومنین(ع) گفت: پیاده سازی روش و منش عدالت خواهی حضرت علی(ع) سبب بیمه شدن جامعه می شود.

وی افزود: شب قدر، به این جهت قدر نامیده شده که جمیع مقدرات بندگان در تمام سال، در آن شب تعیین می‌شود در آن شب، مقدرات یک سال انسانها تعیین می شود. در واقع بهترین و مناسب‌ترین زمان برای بهره‌برداری و نتیجه‌گیری از ماه رمضان و رسیدن به درجات عالی معنویت و استفاده از آهنگ عفو عمومی لیالی قدر است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) فرمود"خداوند تبارک و تعالی برای برادرم، علی (ع) آنقدر فضیلت قرار داده که شمارش آن را فقط خدا می‌داند. هرکس فضیلتی از فضائل او را بازگو کند و به آن اعتراف نماید، خداوند گناهان گذشته و آینده‌اش را بیامرزد، هر چند به اندازه جن و انس گناه کرده باشد. و هرکس فضیلتی از فضائل علی(ع) را بنویسد، تا آن نوشته باقی است، فرشتگان برای او طلب آمرزش می کنند.

حجت‌الاسلام محمدی ضمن بیان سخن مقام معظم رهبری درخصوص جایگاه و مقام حضرت علی(ع) گفت: امیرالمومنین(ع) برترین و بزرگترین پیشاهنگ و منادی و سردار و مجاهد راه اسلام است. او برای اسلام زندگی کرد، برای اسلام شهید شد و نور و پرتو مشعل وجود او تا امروز، در راه اسلام پرتو افشانی کرده است.

وی افزود: حضرت علی (ع)، همه عمر خود را برای اجرای عدالت و دفاع از خود در طبق اخلاص گذاشت و به واسطه تحقق این مهم بوده که شهید راه عدالت شد.

در ادامه مراسم سوگواری و عزاداری توسط مداح اهل بیت برادر شهرجردی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات