فرماندار شهرستان خمین گفت: هدف از راهپیمایی روز قدس احیای ارزش ها،فرهنگ اسلامی و ظلم ستیزی است.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۱۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مهدی ساداتی فرماندار خمین در جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن گرامیداشت و اهمیت این روز گفت: مهمترین اهداف برگزاری راهپیمایی روز قدس ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و وحدت بین مسلمانان در اقصی نقاط جهان و یکی از این مولفه‌ها حمایت از انتفاضه و مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران، امن ترین کشور در دنیا و منطقه است و بستر برای تجمع مردمی با امعان نظر تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی فراهم است.

فرماندار شهرستان خمین تصریح کرد: از حرکت تروریستی و ناشایسته داعش که در حرم امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد، از عکس العمل مقتدرانه و به موقع نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و اطلاعات که با این اعمال ترویستی مقابله کردند و ایثارگرانه مانع از اهداف شوم آنها شدند قدردانی می کنیم. این وضعیت مسئولیت هر فرد ایرانی را در حفظ و صیانت از نظام دو برابر کرده است.

ساداتی با اشاره به اینکه مهم‌ترین پیام راهپیمایی روز قدس صللح و دوستی در اقصی نقاط کشور است، گفت: مردم مسلمان ایران با اعلام انزجار با هر بدی در اقصی نقاط جهان، با حضور گسترده و پرشور در روز جهانی قدس پیمان صلح و دوستی، امنیت را مخابره کرده و روز قدس را به روز امت اسلامی تبدیل خواهد کرد. 

وی افزود: مردم و مسئولان جمهوری اسلامی که ام القرای جهان اسلام است از فضای اتحاد و انسجام در کنار مقام معظم رهبری استفاده و در برابر هرگونه تعرض و زیاده خواهی دشمنان مقابله می کنند .

ساداتی در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی رور قدس ساعت 11 صبح روز جمعه از میدان 15 خرداد شهرستان خمین شروع و به سمت مصلای امام خمینی(ره) ادامه می یابد و بعد از قرائت بیانیه و سخنرانی، نمازگزاران در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شرکت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات