مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده خلیل آباد در سالن اجتماعات ناحیه سپاه ناحیه این شهرستان و با حضور جمعی از فرمانده‌هان واحدهای دانش آموزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۰۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این آئین جانشین سپاه ناحیه خلیل آباد با اشاره به اهمیت بالای بسیج دانش آموزی؛ آموزش و پرورش را مکانی مناسب برای تربیت و تعالی محصلان دانست و خاطرنشان کرد: پیشروی در عرصه علم و فرهنگ وظیفه اصلی شما دانش آموزان است و در قبال هیچ کدام نباید کم کاری و سستی صورت گیرد.

سرگرد پاسدار حسینی در ادامه افزود: علم بدون ایمان راسخ به اهداف انقلاب اسلامی ارزشی ندارد و واحدهای بسیج دانش آموزی باید علاوه بر تقویت این ایمان در مجموعه خود، آن را در میان دیگر ارکان مدارس و دانش آموزان ترویج دهند.

جانشین سپاه ناحیه خلیل آباد امنیت را عامل اصلی و لازمه پیشرفت جامعه دانست و تاکید کرد: اگر در جامعه ای امنیت و آرامش حاکم نباشد، زندگی افراد هم سلب می شود و هیچ گونه پیشرفت علمی، اقتصادی، فرهنگی و ساختاری شکل نخواهد گرفت پس باید قدردان تمام کسانی باشیم که در تامین این امنیت سهیم هستند.

وی در پایان با قدردانی از زحمات سرگرد پاسدار حسن محمدنژاد اظهارداشت: آقای محمدنژاد در مدت زمان خدمت در مسئولیت حوزه شهید فهمیده زحمات بسیاری کشیدند که شایسته قدردانی و احترام است اما با توجه به نیازی که در ستاد ناحیه مقاومت وجود داشت تصمیم گرفتیم این بردار بزرگوار در ستاد بکارگیری شوند.
 
در پایان نیز با قرائت حکمی از جانب فرمانده سپاه خلیل آباد، سروان پاسدار اکبر قاسم نژاد به سرپرستی حوزه شهید فهمیده خلیل آباد منصوب گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها