خبرهای داغ:
شهردار تبریز از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز خبر داد و افزود: این پیشرفت تنها در مدت ۱۸ ماه به ثمر رسیده و از قابلیت‌های عمرانی شهرداری تبریز حکات دارد.
کد خبر: ۸۸۷۳۶۹۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در ادامه بازدیدهای هفتگی خود به همراه مدیرکل صدا و سیمای استان، از بخش‌های مختلف پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های چندمنظوره مرکز همایش‌های بین‌المللی گفت: تاثیرات ماندگار پروژه در خدمت توسعه فرهنگی تبریز، استان و محدوده شمال‌غرب خواهد بود.

شهردار تبریز یادآور شد: مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، در روزهای نخستین ایده‌پردازی، در قالب یک سالن همایش پیش‌بینی شده‌بود؛ اما با توجه به ضرورت‌های «تبریز ۲۰۱۸» و نیاز به زیرساخت‌های فرهنگی، پروژه، با معیارهای ملی و بین‌المللی  طراحی شده و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان، به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده‌است.

دکتر نجفی با تاکید بر این که مرکز همایش‌ها، محور توسعه شهرک خاوران خواهد بود، اظهار داشت: علاوه‌بر تاثیرات مستقیم مرکز همایش‌ها، نقشی که این پروژه در هدایت مجموعه‌های تجاری، رفاهی، اداری و خدماتی پیرامون خود خواهد داشت، حایز اهمیت است.

وی بر لزوم تسریع در اجرای پروژه تاکید کرد و افزود: با توجه به حمایت‌های مالی صورت گرفته، پروژه باید با رعایت شاخص‌های کیفی، هر چه سریع‌تر تکمیل شود. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها