خبرهای داغ:
توزیع بیش از ۲هزار سبد غذایی در شهرستان شوش به مناسب ماه مبارک رمضان
کد خبر: ۸۸۷۳۶۲۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
فرماندار شهرستان شوش گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 2 هزار سبد غذایی به ارزش 1میلیارد ریال در میان مددجویان تحت پوشش کمیته ی امداد امام خمینی(ره)شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در دیدار با تعدادی از خانواده های تحت پوشش کمیته ی امداد امام خمینی (ره) گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد در ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان و توزیع سبد کالاست که در قالب اجرای طرح اکرام با همکاری افراد خیر و نیکوکار تهیه و تحویل نیازمندان شهرستان می شود.

وی فضای معنوی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای کمک به مستمندان و افراد بی بضاعت دانست و خاطرنشان کرد: افراد نیکوکار با پیروی از سیره ائمه اطهار(ع)، کمک های اهدایی خود را با حفظ کرامت در اختیار نیازمندان قرار دهند.

همچنین "ساعدی" مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوش نیز گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از 5 هزار پرس غذا به ارزش 1 میلیارد ریال با همکاری خیرین در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از اهدای 15 مورد لوازم منزل از قبیل یخچال و کولر به نیازمندان نیز خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این کالاها 130 میلیون ریال بوده است.

"ساعدی" در پایان خاطر نشان کرد بیش از 3 میلیارد ریال سبد کالا،غذای گرم و لوازم منزل از محل کمک های خیرین و سازمان ها در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان تحت پوشش کمیته ی امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوش توزیع شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها