خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: صبح امروز و همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقات مقدماتی قرآن کریم با حضور جانشین فرماندهی و مسئول نمایندگی ناحیه در حسینیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۵۷۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: محفل انس و مسابقات مقدماتی قرآن کریم صبح روز پنج شنبه 25 خرداد ماه سال 96 در حسینیه ناحیه و با حضور پر شور  پاسداران و سربازان برگزار شد.
دبیر اجرایی مسابقات مقدماتی قرآن کریم سپاه ناحیه امام سجاد(ع) خاطر نشان کرد: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان با داوری و قرائت قاری استانی برادر محسن رحماندوست برگزار شد و امید است به برکت این مسابقات زمینه ارتقاء فرهنگ قرآن مهیا شود.
معروفی تصریح کرد: انشالله مسابقات مفاهیم از جز بیستم قرآن کریم در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی گفت: به نفرات برتر در هر رشته لوح سپاس و هدایایی به رسم یاد بود اهداء خواهد شد و علاوه بر آن، نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات استانی که مهر ماه سال جاری در سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
معروفی عنوان کرد: برگزاری این مسابقات موجب تشویق شرکت کنندگان برای تلاوت قرآن می شود و تلاوت قرآن فهم آدمی را زیاد می کند. امید است که در تمامی مراحل زندگی با قرآن انس داشته و از تلاوت آن بهره مند شویم.
 
 
 
 

4001/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها