حجت الاسلام مرتضوی در گردهمایی مربیان حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود گفت: باید تلاش شود تا طرح جوانه های صالحین با اثرگذاری بیشتر بر اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در پایگاه ها اجرا شود.
کد خبر: ۸۸۷۳۵۶۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گردهمایی مربیان و سرمربی نظام صالحین حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) که در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت میلاد امام مجتبی(ع) و هفته اطعام با بیان اینکه ماه رمضان ماه خودسازی است اظهار کرد: خداوند ماه رمضان را قرار داد تا بندگان در این ماه خود را از رذائیل دنیوی پاک کنند و به نیازمندان و مستمندان توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: ماه رمضان ماه نزدیک شدن به خدا و دقت در نعمت های الهی و کمک به همنوعان است و باید همه ما در این راستا تلاش کنیم که اگر چشم و گوش و زبان ما روزه دارد دست و پای ما هم روزه دار باشد و در مسیر خدمت به خداوند و خلق بیشتر تلاش کند.

مرتضوی خاطر نشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ کمک و دستگیری همنوعان را در جامعه ترویج نماییم و این فرهنگ مهم خدمت رسانی را ترویج و تعمیق بخشیم و در حلقه های صالحین بر این موضوع توجه بیشتری داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حملات تروریستی اخیر در تهران با بیان اینکه دشمنان ما نادان تر و ترسو تر از اینها هستند گفت: این حملات نشانه حقارت و بدبختی این افراد و پشتیبانان آنها را نشان می دهد که بی هدف مردم را به گلوله ببندند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود ادامه داد: رهبری فرزانه انقلاب به خوبی این حادثه را تحلیل فرمودند که یک ترقه بازی ساده بود و مردم ما را متحدتر و با انگیزه تر از گذشته برای مقابله با دشمنان نمود.

وی اضافه کرد: این حملات کور در ملت ایران اثری ندارد و این ملت را برای دفاع از انقلاب با انگیزه تر نموده و صفوف ملت و ولایت و مسئولین را فشرده تر خواهد کرد و توطئه های آنان مانند همیشه ناکام مانده و آنها باز هم خار و زبون و ذلیل شدند.

مرتضوی با تاکید بر بصیرت در جامعه گفت: اگر بصیرت نباشد این جریانات کوچک نیز می توان به طور دیگری مدیریت و تعریف شود اما این بصیرت و هوشیاری و آگاهی ملی تحت رهبری ولایت امر مسلمین است که سبب می شود تمام این تلاش ها نتیجه معکوس دهد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با اشاره به اوقات فراغت دانش آموز و طرح تابستانی جوانه های صالحین در پایگاه های بسیج گفت: تلاش باید شود تا با استفاده از کارشناسان و اساتید خوب و مسلط کلاس های گوناگونی در طرح جوانه های صالحین برای اوقات فراغت نوجوانان و جوان ایجاد شود و بهره برداری لازم از وقت جوانان جامعه انجام گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها