نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به همراه شهردار تبریز با حضور در پارک شمس تبریزی از فعالیت های فرهنگی و مذهبی اجرا شده در این پارک بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۷۳۵۲۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم که شامگاه گذشته به همراه دکتر صادق نجفی از خیمه های معرفت برپا شده در پارک شمس تبریزی بازدید می کرد در خصوص فعالیت های فرهنگی شهرداری تبریز در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اقدام فرهنگی شهرداری تبریز در پارکهای مختلف بسیار ارزشمند و اثر گذار است و برپایی خیمه های معرفت با حضور روحانیون و خادمان فرهنگ در هشت نقطه شهر انشالله فعالیتی معنوی و تاثیر گذار است.

وی با قدردانی از حضور پررنگ و تعیین کننده شهرداری تبریز در برنامه های مذهبی و فرهنگی سطح شهر اظهار داشت: اقدام ارزنده شهرداری تبریز در ایام رمضان و برپایی خیمه های معرفت، باعث شد تا بنده مشتاق باشم به صورت حضوری در این پارک حضور یابم و از نزدیک شاهد برگزاری این برنامه تاثیرگذار مذهبی و فرهنگی باشم.

حجت الاسلام آل هاشم اظهار داشت: آنچه که بسیار جالب و جذاب است، حضور برادران عزیز روحانی در این برنامه است که حضور این عزیزان جذابیت و بار معنوی برنامه را دوچندان نموده است .

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه حضور این برادران با شیوه های نو و زیبا و ابتکارات جدید در جذب و جلب نوجوانان و نونهالان بسیار اثرگذار است، گفت: لازم می دانم هم از مجموعه شهرداری تبریز، شهردار محترم و روحانیون عزیزی که در این طرح حضور دارند صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

  خیمه های معرفت به همت شهرداری تبریز از اول ماه مبارک رمضان در 8 نقطه از شهر برپا شده است و با توجه به استقبال بسیار خوبی که شهروندان از این برنامه ها داشته اند فعالیت این خیمه ها تا پایان ماه مبارک نیز به فعالیت ادامه خواهند داد
ارسال نظرات
پر بیننده ها