توسعه لنده با مشارکت بنیاد مستضعفان کشور

با مشارکت بنیاد مستضعفان کشور شهرستان لنده توسعه داده می شود.
کد خبر: ۸۸۷۳۴۸۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
استاندار در نشست شورای اداری استان گفت: بنیادمستضعفان کشور
به صورت خاص دو توسعه شهرستان لنده با مشارکت بنیاد مستضعفان کشورشهرستان کشوررا توسعه می‌دهد که شهرستان لنده از کهگیلویه وبویراحمد، با توجه به محدودیتهای موجود در آن به این بنیاد پیشنهاد شده است.
خادمی با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی از این فرصت برای مشارکت و همراهی با بنیاد مستضعفان استفاده کنند ابراز امیدواری کرد با انجام خدمات این بنیاد شاهد مرتفع شدن مطالبات مردم این منطقه در استان باشیم.
خادمی از دوبرابر شدن بودجه‌ی استانی خبر داد و افزود: این رقم امسال به ۷۱۶ میلیارد تومان افزایش داده شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم از توزیع بودجه استان ظرف روزهای آینده خبر داد وگفت: کمیته‌های برنامه ریزی شهرستانی در هفته‌ی نخست تیر ماه پروژه‌های خود را برای جذب اعتبارات مشخص کنند.
نوروزی همچنین از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادارات بدهکار به شهرداری‌ها خبر داد و افزود: تخصیص این اعتبار برای پرداخت دستگاههایی است که در کمیسیون ماده ۱۰۰ و ۷۰ به شهرداری بدهکار شدند.
وی با بیان اینکه این دستگاه‌ها تا پایان روز یکشنبه هفته‌ی آینده برای جذب این اعتبار فرصت دارندادامه داد: ۳۱ تیر ماه پایان فرصت جذب اعتبارات عمرانی سال ۹۵ است.
در این نشست درباره موضوعاتی از جمله مشارکت همگانی در اطفاء حریق در عرصه‌های منابع طبیعی، ایجاد بستر مورد نیاز گردشگران در تعطیلات عید فطر و چگونگی پرداخت معوقات ادارات به تامین اجتماعی نیز گفتگو شد.
ارسال نظرات