همزمان با ماه مبارک رمضان، همایش سفر به شهر خدا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سورشجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۴۸۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان از برگزاری همایش سفر به شهر خدا در مرکز فرهنگی هنری سورشجان خبر داد.

وی گفت: این همایش در دو بخش کودک و نوجوان و والدین به صورت فعالیتهای عملی و جذاب از جمله، کارگاههای قصه های ماه مبارک رمضان، کارگاه بازی و سرگرمی با کارت های خدا دوست دارد و خدا دوست ندارد ، کارگاه نقاشی و ... پیش بینی و طی دو روز متوالی با حضور روحانی مبلغ برگزار شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، جذابیت بخشی به مفاهیم دینی، تبیین فرهنگ دینی، آشنایی کودکان، نوجوانان و خانواده های آنان با مفاهیم و قصه های جذاب قرآنی و ... را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور 50 نفر از والدین در این همایش کارگاه بازی ها و فضای مجازی و تربیت فرزند را از جمله فعالیتهای پیش بینی شده برای مادران حاضر در جلسه نام برد و افزود: در این کارگاهها در خصوص تاثیر بازی های رایانه ای بر تربیت کودکان و راهکار هایی در مورد چگونگی حفظ کودکان از شبکه های اجتماعی به والدین پیشنهاد داده شد و مواردی اعم از تغذیه ناسالم محصولات وارداتی و تراریخته نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این همایش روحانی مبلغ با اشاره به فعالیتهای کانون از والدین خواست که حتما مطالعه کتاب را در راس فعالیت های اوقات فراغت فرزندان خود قرار دهند و از این فعالیتها به خوبی استفاده کنند.

ارسال نظرات