خبرهای داغ:
در حاشیه جشن گلریزان تبریز برادران خیر تبریزی ضمن کمک دو میلیون تومانی، فیش‌های حج خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کردند.
کد خبر: ۸۸۷۳۴۴۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی تقی پور یکی از این برادران در خصوص این عمل خداپسندانه اظهار کرد: در حال حاضر از واجبات در ماه رمضان، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بوده و من و برادرم به این نتیجه رسیدیم که در حالی که تعدادی از شهروندان ما در زندان به سر می‌برند، این عمل، بهترین گزینه برای انتخاب کمک به آن ها برای رهایی است و خداوند نیز در این باره میفرماید؛ «اگر از مشکل مسلمانی گره گشایی کنیم، ثواب هفت بار طواف کعبه را دارد».

وی افزود: ما نیز جهت گره گشایی و کمک جزئی برای آزادی زندانیان تصمیم گرفتیم تا فیش‌های حج خود را به ستاد دیه اهدا کنیم.

مسعود تقی پور خیر 23 ساله تبریزی نیز ضمن اظهار تشکر از عوامل ستاد دیه و احساس خرسندی از این امر خدا پسندانه‌ی خود گفت: من عاشق امام رضا هستم و با تکیه بر حدیثی از ایشان که میفرماید «هركـه گره از كار مـؤمنى بـگشاید، خداوند در روز قیامت گره غم از دل او بگشاید» دست به چنین اقدامی زدم. این عمل برای ما یک توفیق بسیار بزرگ الهی است که من سبب شد تا به همراه برادرم کمکی به زندانیان جرایم غیر عمد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: آرزو داریم همه مسلمانانی که بخاطر جرائم غیر عمد در زندان بسر میبرند، به زودی آزاد شده و به آغوش خانوادههای خود برگردند .

ارسال نظرات